Przetargi.pl
Remont ulicy Topolowej w Strzelnie

Burmistrz Strzelna ogłasza przetarg

  • Adres: 88-320 Strzelno, ul. Cieślewicza 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3182200 , fax. 052 3182202
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Strzelna
    ul. Cieślewicza 2 2
    88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3182200, fax. 052 3182202
    REGON: 00052891300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Topolowej w Strzelnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Topolowej A-A6(A41) w zakres którego wchodzi wykonanie nakładki bitumicznej, remont wjazdów do posesji oraz wymiana nawierzchni chodników i wykonanie nawierzchni parkingu, oraz zatoki autobusowej przy budynku szkoły obejmuje odcinek od km 0+000,00 do km 0+363,52 o długości całkowitej 363,52m i jezdni o szerokości 6,0m do km 0+299,64 i dalej do 299,64+363,52 o szerokości 8,0m. Remont ulicy Parkowej na odcinku B-B2 obejmujący wykonanie chodnika i wjazdów po stronie południowej na docinku od ulicy Topolowej do parku. W planie ulica Topolowa składa się z 4 odcinków wyokrąglonych 3 łukami poziomymi R=40-88,0m i kątach zwrotu g=21,328-39,0748[g]. Skrzyżowania z ulicami (dojazdy) i wjazd na parking wyłagodzono łukami o promieniach R=4,0-15,0m. W km 0+117,65-0+193,65 ulokowano zatokę autobusową o długości 76,0m , szerokości 3,0m i P=173,90 m2 o konstrukcji grubości 51cm oraz wiatę przystankową typową o wymiarach 4,2x1,7m. Lokalizacja zatoki wymaga przełożenia istniejącego ogrodzenia szkoły na długości L=78,0m. Remont jezdni polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej o grubości 4+4+1,09cm=9,09cm zaprojektowano na powierzchni P=2407,40m2 zaś w miejscach korekty geometrycznej i poszerzeń zaprojektowano pełne koryto pod jezdnię o konstrukcji grubości 46cm i P=365,67m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6cm i całkowitej konstrukcji grubości 20cm o P=1662,00m2 zaprojektowano jako obustronne oddzielone od remontowanej jezdni krawężnikami betonowymi 15x30cm wystającymi +12cm zaś od terenów zielonych obrzeżami betonowymi 8x25cm wystającymi +4cm. Wjazdy do posesji o P=230,60m2 zaprojektowano z betonowej kostki brukowej czerwonej o grubości 8cm i grubości całkowitej konstrukcji 42cm oddzielonej od jezdni krawężnikiem betonowym 15x22 obniżonym do 4cm oraz od posesji opornikiem betonowym 12x25cm wtopionym +0cm Skrzyżowania z ulicami lokalnymi (dojazdy) o P=81,30 m2 zaprojektowano z betonowej kostki brukowej szarej o grubości 8cm i grubości całkowitej konstrukcji 50cm oddzielonej od jezdni krawężnikiem betonowym 15x22 obniżonym do 2cm na przejściach i 15x30cm oraz zakończonych opornikiem betonowym12x25cm wtopionym +0cm. Parking dla 22 pojazdów osobowych o stanowiskach 2,3x4,6m i wymiarach 14,2x34,30m zaprojektowano z betonowej kostki brukowej o grubości 8cm i całkowitej konstrukcji 50cm o P=490,50m2 . Parking obramowano krawężnikami betonowymi 15x30cm wystającymi +12cm na wjeździe opornikiem betonowym 12x25cm wtopionym +0cm. Przejścia dla pieszych o szerokości 4,0m oddzielono od jezdni krawężnikami betonowymi 15x30cm obniżonymi do +2cm. Żywopłot przy skrzyżowaniu z ulicą Parkową po przebudowie należy przesadzić z uzupełnieniem braków. Tereny zielone o P=426,80 m2 wykonać poprzez splantowanie i ułożenie 10cm humusu. Zestawienie obmiarów powierzchni : POWIERZCHNIA REMONTOWANEJ JEZDNI NAKŁADKA (ASFALTOBETON) 2407,40m2 POWIERZCHNIA REMONTOWANEJ JEZDNI KORYTO ASFALTOBETON 365,67m2 POWIERZCHNIA REMONTOWANYCH CHODNIKÓW KOSTKA 1662,00m2 POWIERZCHNIA REMONTOWANYCH WJAZDÓW KOSTKA 230,60m2 POWIERZCHNIA REMONTOWANYCH DOJAZDÓW KOSTKA 81,30m2 POWIERZCHNIA ZATOKI AUTOBUSOWEJ KOSTKA 173,90m2 POWIERZCHNIA PARKINGU Z KOSTKI 490,50m2 DŁUGOŚĆ KRAWĘŻNIKÓW 1086,70m DŁUGOŚĆ OPORNIKÓW 358,71m DŁUGOŚĆ OBRZEŻY 763,10m POWIERZCHNIA ZIELENI 426,80m2 OBJĘTOŚĆ NASYPÓW 70,010m3 OBJĘTOŚĆ WYKOPÓW 788,116m3 2. Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych nie przekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 28.04.2010 do 15.10.2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu jest obowiązek wplaty wadium w wysokości 4.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełni,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Pzp (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykazu co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 6) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 7) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach