Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
REGON: 931935129 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Sadowej w Iwinach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont ulicy Sadowej w Iwinach, w tym:- remont istniejącej jezdni polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej- budowa obustronnych poboczy z kruszywa- budowa zjazdu na posesje - montaż tablicy informacyjnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawiepkt 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.6.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 zł. .Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował, wykonawca również winien złożyć opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:1) wykaże się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zrealizował należycie minimum 2 zamówienia dotyczące budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub remontu dróg, ulic lub parkingów o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej o powierzchni jezdni co najmniej 200 m², każde zamówienie.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich stanowiska, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę: Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2003 r.6.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.6.4. Niespełnienie jednego z wyżej wymienionych warunków powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty lub odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dachu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach
Dodano: 2024-07-03 - Remont dachów wraz z dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2024-07-02 - Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi gminnej – ulica Kaczerki w miejscowości Kuropatnik – etap I
Dodano: 2024-07-01 - „Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap”
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa i remont nawierzchni wraz z odwodnieniem terenu Placu Targowego w Świebodzicach
Dodano: 2024-06-26 - Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25