Przetargi.pl
Remont ulicy Rogalińskiej w Warszawie odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej (znak sprawy: 54/ZP/11)

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5048586,87,89,90 , fax. 22 5048592
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5048586,87,89,90, fax. 22 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Rogalińskiej w Warszawie odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej (znak sprawy: 54/ZP/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni jezdni, chodników i krawężników ulicy Rogalińskiej odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej (dł. 173,00m) w zakresie następujących branż: 1. Drogi i organizacja ruchu - wykonanie nawierzchnii jezdni z asfaltobetonu (dla KR2) - 1277,50 m? - regulacja wysokościowa wjazdów z kostki bet. o gr. 8 cm (kostka odzysk)- 59,03 m? - regulacja wysokościowa wjazdów z kostki bet. o gr. 8 cm (kostka nowa)- 74,03 m? - ustawienie krawężników bet. 15x30 (90% odzysk) - 71,00 mb - ustawienie krawężników bet. 15x30 (nowe) - 18,00 mb - regulacja wysokościowa krawężników bet. 15x30 (wjazdy) - 39,00 mb - wykonanie oznakowania poziomego - 57,00 m? - przełożenie progu zwalniającego - 82,62 m? 2. Regulacja pionowa armatury uzbrojenia podziemnego : - regulacja studzienek rewizyjnych - 6 szt. - regulacja kratek ściekowych - 1 szt. - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych - 3 szt. 3. Inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia obejmuje projekt branżowy - drogi, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca obowiązany jest do: 1) Realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuka techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. 2) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji ( w tym także do wznowienia i odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej ) wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodnie z punktem 6.5). 3) Wykonania planu BIOZ i przedstawienia go Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót oraz stosowania się do ww. planu, określonego w Dz.U. nr 120 poz. 1126 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez Wykonawcę, w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia. 5) Złożenia w dwóch egzemplarzach: dokumentacji powykonawczej, zawierającej oświadczenie Kierownika Robót, protokołów wykonania i odbioru technicznego dotyczących wykonanych robót (w tym robót ulegających zakryciu), aprobat technicznych, wyników pomiarów, badań, atestów, certyfikatów, dokumentacji powykonawczej budowlanej, kosztorysów powykonawczych (w formie papierowej) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dostarczonej zamawiającemu w następującej formie: - w wersji papierowej - 2 egzemplarze - w wersji elektronicznej zgodnie ze standardem określonym w Zarządzeniu Nr 3479/2009 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009r. w obowiązującym dla m.st. Warszawy układzie współrzędnych geodezyjnych PUWG 2000, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. 5. Gwarancja - nie mniej niż 36 miesięcy od daty odebrania protokołem końcowym przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach