Przetargi.pl
Remont ulicy Pułkownika Profesora Wacława Deca w Łodzi

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6385235 , fax. 042 6385234
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie
    ul. Krzemieniecka 2B 2B
    94-030 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6385235, fax. 042 6385234
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Pułkownika Profesora Wacława Deca w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ulicy Deca. Zakres rzeczowy: - roboty ziemne wraz z jednoczesnym zagęszczeniem podłoża gruntowego walcem samojezdnym; - wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm; - wykonanie nawierzchni bitumicznej: dolnej (wyrównawczej) o grubości 2 cm i górnej o grubości 3 cm na podbudowie tłuczniowej; - opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa (załącznik nr 3 do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. minimum 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub zakresie odpowiadającym zakresowi ww. specjalności, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali należycie dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni drogi o wartości minimum 80 000,00 zł. każda i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie V.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument składają wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1a), -uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.1b SIWZ) oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzeniem warunku wskazanego w punkcie V.1b), -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie nawierzchni drogi o wartości minimum 80 000,00 zł. każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1b), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Każdy uczestnik konsorcjum lub wspólnik spółki cywilnej musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie formalnych warunków udziału w postępowaniu. Do warunków formalnych zalicza się prowadzenie działalności gospodarczej oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania. W związku z czym każdy uczestnik konsorcjum lub wspólnik spółki cywilnej winien złożyć dokumenty odrębnie, o których mowa w punkcie VI SIWZ - załącznik nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach