Przetargi.pl
Remont ulicy Nowolipki odc. Al. Jana Pawła II - ul. Andersa w Warszawie

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Nowolipki odc. Al. Jana Pawła II - ul. Andersa w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Nowolipki, odc. Al. Jana Pawła II - ul. Andersa, która na odcinku od ul. Zamenhofa do ul. Andersa znajduje się w granicach obszaru chronionego - Pomnik Historii Warszawa - historyczny zespół miasta z Traktem Królewskim i Wilanowem, w zakresie obejmującym: - remont nawierzchni polegający na wymianie konstrukcji jezdni i chodników - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na jezdni, warstwa ścieralna masa SMA (ok. 5615 m2), ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej (materiał z odzysku, ok. 185 m2), wykonanie nawierzchni betonowej w 3 zatokach autobusowych (ok. 330 m2), wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z asfaltobetonu w kolorze czerwonym (ok. 310 m2), ułożenie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej Nostalit (ok. 1600 m2) i chodników z kostki betonowej (ok. 1850 m2), ułożenie nawierzchni chodników z płyt betonowych (ok. 3960 m2); - wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w zakresie której należy wykonać (według modelu odlewniczego wypożyczonego od zamawiającego) i zamontować 556 szt. żeliwnych słupków blokujących typu syrenka h=80 cm oraz ustawienie (3 szt.) wiat przystankowych; - budowę dodatkowych 4 wpustów deszczowych odwadniających jezdnię oraz 2 studni przepadowych; - demontaż istniejącego oświetlenia i ustawienie słupów oświetleniowych stalowych (23 szt.) wraz z ułożeniem linii kablowych w rurach ochronnych (ok. 1630 mb); - przebudowę (ok. 300 mb) i zabezpieczenie kabli energetycznych (ok. 75 mb); - przebudowę kanalizacji teletechnicznej (ok. 90 mb) i likwidacja studni kablowej SKMP3; - realizację projektu gospodarki istniejącym zadrzewieniem i projektu zieleni, w tym wykarczowaniu drzewa (1 szt.) i krzewów (3 szt.) oraz pnia (1 szt.), posadzeniu krzewów (ok. 6460 szt.) i założeniu 655 m2 trawników oraz ustawieniu 640 mb barierek ochronnych; Wykonawca powinien udzielić gwarancji na okres: - roboty budowlano - montażowe (nawierzchnie drogowe, ułożenie kabli, montaż latarni, montaż odwodnienia) i użyte materiały betonowe - 60 miesięcy, - latarnie uliczne stalowe (słupy z wysięgnikami) - 60 miesięcy, - powłoki lakiernicze i zabezpieczenie antykorozyjne słupków żeliwnych - 24 miesiące, - kable oświetleniowe i oprawy oświetleniowe - 12 miesięcy, - roboty ogrodnicze i materiał roślinny - 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:80 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w Przetargu nieograniczonym mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać wykonanie (remont lub budowa): a) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania nawierzchni jezdni z asfaltobetonu (masa SMA) na powierzchni min. 4200 m2, b) co najmniej 2 zamówień dotyczących wykonania nawierzchni z elementów betonowych (płyty i/lub kostka) na powierzchni min. 5500 m2 każde, c) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania nawierzchni z betonu (zatoki postojowe autobusowe) na powierzchni min. 220 m2, d) co najmniej 2 zamówień dotyczących wykonania nawierzchni (jezdnie, place manewrowe i zatoki postojowe) z kostki kamiennej na powierzchni min. 140 m2 każde, e) co najmniej 2 zamówień dotyczących remontu lub budowy oświetlenia ulicznego obejmującego ustawienie co najmniej 17 szt. latarni (słupów wraz z oprawami łącznie z układaniem linii kablowych), f) co najmniej 2 zamówień dotyczących odwodnienia jezdni (wpusty uliczne, przykanaliki), g) co najmniej 1 zamówienia dotyczącego urządzenia terenu zieleni na powierzchni min 500 m2. 1.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, pełniącą funkcję kierownika budowy, - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, - 1 osobą z min. średnim zawodowym wykształceniem ogrodniczym i min. 5-letnią praktyką przy zakładaniu i pielęgnacji terenów zieleni. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w okresie ostatnich 3 latach obrotowych, tj. 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie ww. okresie 50 000 000 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych w pkt. 11.2. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium. 9. Wykaz zamówień - - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 10. Wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz podać pełnioną rolę przy realizacji zamówienia. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach