Gmina Chełmek ogłasza przetarg
- Adres: 32660 Chełmek, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 338 449 019
- Data zamieszczenia: 2017-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
ul. Krakowska 11
32660 Chełmek, woj. małopolskie
tel. 033 8449040, 8449000, fax. 338 449 019
REGON: 52776000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Lipowej w Bobrku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont ul. Lipowej w Bobrku polega na: Wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o gr, do 4 cm w miejscach wymagających poprawy przekroju poprzecznego. Należy przyjąć do 10 % powierzchni bitumicznej drogi. Po oczyszczeniu mechanicznym nawierzchni należy wykonać warstwę wyrównawczą mineralno bitumiczną o średniej grubości 3 cm. Na wyrównanej nawierzchni należy położyć geosiatkę z włókna szklanego o następujących parametrach minimalnych: Wydłużenie przy zerwaniu do 3% Odporność na wysokie temperatury do 240 st Wytrzymałość na rozciąganie 200 kN/m należy skropić bitumem o parametrach: a) kationową emulsję asfaltową modyfikowaną polimerem, szybkorozpadową posiadającą aprobatę techniczną IBDiM; lub b) polimeroasfalt drogowy , posiadający aprobatę techniczną IBDiM; lub innym o parametrach nie gorszych. Na tak przygotowaną powierzchnię należy wykonać nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 5 cm. Pobocza należy uzupełnić tłuczniem kamiennym na szerokości 0,7 m po obu stronach. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu robót, przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem dokładnego zapoznania się z terenem i zakresem robót przeznaczonym do wykonania - nie jest to warunek udziału w tym postępowaniu. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną. b) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, c) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, d) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. e) poniesienie kosztów związanych z usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja), f) koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie nieczystości, dozorowanie), uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót. UWAGA! 1/ Wszystkie zastosowane materiały mają być nowe, posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski. 2/ Kolorystykę materiałów wykończeniowych należy w trakcie wykonawstwa uzgodnić z Zamawiającym. 3/ Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do tych, które w przedmiarze zostały opisane poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaku handlowego, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych od opisywanych przez Zamawiającego. Akceptacja Zamawiającego nastąpi po przedłożeniu dokumentów potwierdzających zachowanie tych parametrów. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty zmian poniesie Wykonawca. 1. Zgodnie z art. 29 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty nawierzchniowe. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. Wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Wykonawca, w terminie 5 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, mających wykonywać zamówienie. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu korekty listy osób, mających wykonywać zamówienie. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42233140-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną