Przetargi.pl
Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu

Powiat Żagański ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4777901
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żagański
    ul. Dworcowa 39 39
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4777901
    REGON: 97071767700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu. 2. Zadanie obejmuje remont ulicy Łąkowej w Żaganiu od ulicy Jaśminowej (w tym skrzyżowanie ulicy Łąkowej z Jaśminową) do ulicy Nocznickiego tj. na długości 400 mb w zakresie, m.in.: -wymiana i ustawienie nowego krawężnika - obustronnie -ułożenie nowej nawierzchni jezdni -wykonanie chodnika i zjazdów po stronie prawej -wykonanie trzech zjazdów na drogi gminne po stronie lewej. 3.Droga w planie nie zmienia swojego przebiegu w wyniku remontu. Ze względu na lokalizację istniejących wpustów deszczowych zachowuje się też jej zmienną szerokość jak w stanie aktualnym. Wynosi ona od 6,2m do 7,3m. 4.Profil podłużny drogi zostanie dopasowany do istniejących spadków podłużnych jezdni oraz istniejących wpustów deszczowych. Nastąpi jedynie korekta wysokości niwelety ze względu na ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni. 5.Planuje się zachowanie istniejącego przekroju poprzecznego. Przed ułożeniem nowych warstw bitumicznych, które podniosą niweletę śr. o 6cm, korekty wysokościowej będą wymagały krawężniki. Całość nawierzchni należy sfrezować tak aby wyrównać istniejące podłoże niwelując nierówności (średnio 4cm). Projektuje się światło krawężnika o wartości 12cm. 6.Planuje się wymianę krawężników na całym odcinku drogi na krawężniki betonowe 15x30cm. Na wjazdach i przejściach zastosować krawężniki najazdowe wtopione 15x22cm oraz przejściowe 15x22x30. Krawężnik na wysokości przejścia i zjazdów do posesji należy obniżyć do uzyskania światła 2cm. Na włączeniach dróg bocznych zastosować krawężniki łukowe o promieniach właściwych dla danego włączenia. Projektuje się dwustronny spadek poprzeczny nawierzchni od osi w kierunku krawężnika o wartości 2%. 7.Konstrukcja przekroju poprzecznego chodnika (strona prawa) - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej o gr.8cm - podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5cm - warstwa profilująco - odsączająca z pospółki o gr. 10cm 8.Konstrukcja przekroju poprzecznego zjazdów indywidualnych. - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr.8cm - podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 15cm 9.Konstrukcja przekroju poprzecznego zjazdów publicznych. - warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC11S o gr.5cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC22W o gr. 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 15cm 10.W pasie jezdni, w którym występuje nawierzchnia odtwarzana po kanalizacji stwierdzono słabe zagęszczenia zasypu wykopu (w załączeniu dokumentacja geotechniczna). W związku z tym na całym odcinku zastosowano geosiatkę w celu zapobieżenia przenoszeniu istniejących spękań na nowe warstwy nawierzchniowe, którą należy ułożyć na sfrezowanej nawierzchni na pasie o szerokości 3m. 11.Konstrukcja przekroju poprzecznego drogi. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr.5cm - warstwa profilująco-wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o śr. Zużyciu 125kg/m2 (w opisie technicznym projektu budowlanego błędnie wpisano WT22W) - geosiatka Rn=80kN na szer. 3m - pas odtworzenia po kanalizacji - istniejąca nawierzchnia bitumiczna 12.Mieszanki należy zaprojektować dla kategorii ruchu drogi KR-2 13.Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie wymagań jakościowych zawartych w WT1 i WT2 z 2010 dla mieszanek mineralno asfaltowych. 14.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar, kosztorys ofertowy i PROJEKT BUDOWLANY (przedmiar/kosztorys ofertowy należy traktować, jako dokumentacja pomocnicza) UWAGA !!! Z projektu Wykonawca winien wybrać zakres prac na odcinku od ulicy Jaśminowej w tym skrzyżowanie ulicy Jaśminowej z Łąkową do ulicy Nocznickiego tj. na długości 400 mb. oraz wyłączyć zjazdy indywidualne po stronie lewej. 15.Projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys ofertowy/przedmiar oraz projekt czasowej organizacji ruchu na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 16.Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00 pok. 5 17.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 18.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 19.Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, - zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. 20.Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu; 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12 maja 2014r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 3.1. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.3. kwotę gwarancji lub poręczenia; 3.4. termin ważności gwarancji lub poręczenia; 3.5. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 18 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach