Gmina Choszczno ogłasza przetarg
- Adres: 73200 Choszczno, ul. Wolności
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 957 659 300 , fax. 957 659 306
- Data zamieszczenia: 2018-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
ul. Wolności 24
73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
tel. 957 659 300, fax. 957 659 306
REGON: 21096702400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.choszczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Krótkiej w Choszcznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont ulicy Krótkiej w Choszcznie. 2. Inwestycja obejmuje swoim zakresem : 1) Rozbiórkę krawężnika; 2) Rozbiórkę obrzeży; 3) Rozbiórkę płyty betonowej (Chodnik); 4) Wykonanie koryta 15 cm; 5) Rozbudowę RM; 6) Ustawienie krawężnika; 7) Obrzeża betonowe; 8) Nawierzchnię chodnika; 9) Nakładkę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 działu VIII SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7 działu VIII SIWZ stosuje się. 2. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Oświadczenia, o których mowa powyżej, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składane są w oryginale. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Oferta winna zawierać: 1) Prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący załącznik I do rozdziału B SIWZ); 2) Oświadczenie – załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ; 3) Wycenione Przedmiary Robót. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wskazana we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej; 6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 7. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wykonawcy składający wspólną ofertę muszą złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-07-16