Przetargi.pl
Remont ulicy Izerskiej w Kowarach

GMINA MIEJSKA KOWARY ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. 1 Maja 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756439225 , fax. 757613173
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA KOWARY
    ul. 1 Maja 1 A
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 756439225, fax. 757613173
    REGON: 230821598
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Izerskiej w Kowarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Remont ulicy Izerskiej w Kowarach”Adres inwestycji: miejscowość Kowary, działki nr 587/1, 570, 558/1, obręb geodezyjny Kowary 0001.Opis przedmiotu zamówienia:1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;a) obsługa geodezyjna – 1 kpl.b) wdrążenie utrzymanie i likwidacja tymczasowej organizacji ruchu drogowego – 1 kpl;c) rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o gr.10 cm wraz z utylizacją -1.542 m2;2. Roboty ziemne:a) rozbiórka konstrukcji podbudów za pomocą koparki wraz z wywozem na wysypisko – 925,20 m3;3. Elementy ulic:a) ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x22x100 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu – 365 mb;b) ułożenie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na ławie z betonu – 312 mb;4. Podbudowy:a) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1.542 m2;b) stabilizacja kruszywa naturalnego cementem o gr. 25 cm -1.020 m2 c) podbudowa kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowano mechanicznie o gr. 30 cm – 1020 m2;d) podbudowa kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowano mechanicznie na chodniku o gr. 20 cm – 522 m2.5. Nawierzchnie:a) nawierzchnia z kostki betonowej o gr.8 cm na ciągach pieszych na podsypce cementowo- pisakowej i ulicy- 1.542 m2;b) Nawierzchnie z kostki betonowej o gr. 8 cm na drodze manewrowej na podsypce cementowo- pisakowej na wjazdach kolorowa – 115 m2;6. Odwodnienie:a) ułożenie rury PP, SN8, DN200 przyłącza do wpustów deszczowych + przepięcia istn. Przyłączy deszczowych) wraz z taśmą ostrzegawcza. Rura ułożona na podsypce pisakowej o gr. 10 cm wraz z osypką gr. 10 cm- 6 mb;b) studnie ściekowe betonowe z wpustem żeliwnym kl.D-400 z niezbędnymi robotami towarzyszącymi z demontażem istniejących -5szt;c) studnie betonowe rewizyjne fi 1000 wraz włazem żeliwnym kl.D-400 z niezbędnymi robotami towarzyszącymi z demontażem istniejących wpustów -3szt;d) regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych sieci sanitarnej – 6 szt;e) regulacja pionowa włazów studni telekomunikacyjnej – 4 szt;f) regulacja pionowa zaworów sieci wodociągowej – 13 szt;g) regulacja pionowa zaworów sieci gazowej – 6 szt;h) regulacja pionowa włazów studni kanalizacji deszczowej – 3 szt;i) przebudowa studni kanalizacji deszczowej z wymiana włazów na D400- 2 szt.7. organizacja ruchu:a) ustawienie słupków z rur stalowych ocynkowanych fi 70 mm do znaków pionowych – 2 szt;b) przymocowanie tarcz znaków pionowych.8. Roboty pozostałe:a) uporządkowanie terenu oraz wykonanie trawnika – 300 m2.9. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) Projekt architektoniczno – budowlany – Załącznik nr 10 do SWZ,b) Projekt techniczny ( wykonawczy) załącznik nr 11 do SWZc) Przedmiar Robót – Załącznik nr 12 do SWZ,d) Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 13 do SWZ,e) Projekt czasowej organizacji ruchu ( aktualizacja i zatwierdzenie) załącznik nr 14 do SWZ10. Wykonawca zapewni nadzór konserwatorski zgodnie z decyzją nr 2324/2020 z dnia 10.12.2020 r. wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 23, 58-500 Jelenia Góra - załącznik nr 15 do SWZ11. Wykonawca zobowiązany jest wykonania tymczasowej organizacji ruchu (aktualizacjai zatwierdzenie) ;12. Wykonawca zobowiązany jest wykonania stałej organizacji ruchu drogowego;13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania operatu kolaudacyjnego.15. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia.16. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.17. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Informacje ogólne:Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:• pieniądzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Miejsce wniesienia wadium:Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:PKO BP S.A.konto depozytowe 08 1020 2124 0000 8002 0011 1641 z adnotacją:Remont ulicy Izerskiej w Kowarach
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeniod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 300.000,00 zł;d) zdolności technicznej lub zawodowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu: remontu/budowy/przebudowy dróg o wartości tego zadania minimum 300.000,00 zł bruttoz podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach