Przetargi.pl
Remont ulicy Chabrowej

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Chabrowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Chabrowej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Zakres zadania, polegający na wymianie nawierzchni ul. Chabrowej (koszty ponoszone przez Miasto Rybnik): - wykonanie podbudowy gr. 15+8 cm 8.562 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 7 cm 8.562 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm 8.562 m2 - wymiana krawężników min. klasy T, na ławie betonowej 2.408 m - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm 1.235 m2 - wymiana obrzeży betonowych 841 m - regulacja zjazdów oraz roboty rozbiórkowe, towarzyszące i wykończeniowe. b) Zakres zadania, polegający na wymianie nawierzchni zatok parkingowych, przylegających do ul. Chabrowej (koszty ponoszone przez Rybnicką Spółdzielnię Mieszkaniową) : - wyrównanie podbudowy oraz wykonanie zatok parkingowych z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej 1.966 m2 - wymiana krawężników min. klasy T, na ławie betonowej 780 m - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm 18 m2 - wymiana obrzeży betonowych 9 m - wykonanie podbudowy gr. 15+8 cm 581 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 7 cm 581 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm 581 m2 - regulacja zjazdów oraz roboty rozbiórkowe, towarzyszące i wykończeniowe. POZOSTAŁE INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW 1. Istniejącą nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych należy sfrezować, a gruz bitumiczny należy dostarczyć na bazę Rybnickich Służb Komunalnych - dla zakresu zadania finansowanego przez Miasto Rybnik, oraz na administrację Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Chabrowej 1 - dla zakresu zadania finansowanego przez Rybnicką Spółdzielnię Mieszkaniową. 2. Podbudowę z kruszywa łamanego należy wykonać z nowego materiału naturalnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyklingu. 3. Elementy betonowe do zabudowania muszą posiadać min. parametry: nasiąkliwość - Kl. 2, odporność na zamrażanie/rozmrażanie - Kl. 3, wytrzymałość na zginanie - T, odporność na ścieranie - H. 4. Materiały z rozbiórki we wszystkich branżach przedmiarowych, które Zamawiający uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiającego na własny koszt należy dostarczyć na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych (dla zakresu zadania finansowanego przez Miasto Rybnik) lub na administrację Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Charbowej (dla zakresu finansowanego przez Rybnicką Spółdzielnię Mieszkaniową) powinny być układane w następujący sposób: 1) kształtka betonowa 6 cm w ilości - 10 warstw / na palecie 8 cm w ilości - 8 warstw / na palecie 2) krawężniki drogowe w ilości 10 sztuk / na palecie (2 warstwy po 5 szt. na warstwie) 3) płyty 35x35 ilości 60 sztuk / na palecie - 10 warstw po 6 szt. na warstwie. 5. Inne nie wskazane wyżej materiały należy układać w sposób wskazany przez p. kierownika magazynu RSK lub magazynierów (dla zakresu zadania finansowanego przez Miasto Rybnik) lub przedstawiciela Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej (dla zakresu zadania finansowanego przez Rybnicką Spółdzielnię Mieszkaniową). 6. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 - 06.00. 7. Wykonawca jest zobowiązany do informowania o odbiorach robót zarówno Zamawiającego, jak i przedstawiciela Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Brak uczestnictwa przedstawiciela RSM w odbiorze robót, które było spowodowane nie dopełnieniem powyższego, skutkować będzie brakiem odbioru robót przez Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimalnego terminu usunięcia wad do 14 dni. 9. Zamawiający będzie wymagał taśmy bitumicznej na wszelkich stykach i łączeniach pionowych nawierzchni, w tym również na styku nawierzchni ze studzienkami, z krawężnikami, etc. Wymagana grubość taśmy: 4mm. 10. Regulacje żeliwnych elementów, m.in. kratek ściekowych, wpustów ulicznych, włazów należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawy na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym. 11. Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych wzdłuż ulic, w szczególności dojazd służb ratowniczych do budynków. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w terminie do trzech dni roboczych od podpisania Umowy, harmonogramu prowadzenia prac, w którym uwzględniony zostanie podział wykonania robót na etapy. Zamawiający informuje, że planowany jest do wykonania remont ul. Budowlanych, który terminowo może pokrywać się z remontem ul. Chabrowej. Wykonawca ma uwzględnić ten fakt w harmonogramie. W/w harmonogram podlega akceptacji przez Zamawiającego. 13. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem go przez odpowiednie jednostki i Policję, a następnie zabezpieczenie i oznakowanie robót zgodnie z tym projektem. Należy dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji niniejszej umowy, roboty prawidłowo wygrodzić oraz eliminować do niezbędnego minimum całkowite zamknięcie odcinków ul. Chabrowej (KR2). Wykonawca będzie odpowiedzialny za usuwanie samochodów z placu budowy i pełną współpracę w tym zakresie z Policją. 14. Na wykonawcy spoczywa obowiązek właściwego poinformowania użytkowników ul. Chabrowej oraz mieszkańców zamieszkujących przy tej ulicy o rozpoczęciu jej remontu i konieczności parkowania samochodów poza obrębem prowadzenia prac (Rybnicka Spółdzielnia Mieszkaniowa już przekazała mieszkańcom informację o planowanym remoncie drogi). 15. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do: - zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, - geodezyjnej obsługi w ramach zadania (art. 27 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U.05.240.2027), - udzielenia gwarancji na roboty oraz zastosowane materiały minimum 60 miesięcy; o okres gwarancji wydłuża się uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. 16. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: 1) Zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy. 2) Stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie). 3) Transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów. 4) Stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. 18. Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. 19. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania. - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. 20. Zaleca się, aby Wykonawca dysponował taborem samochodów ciężarowych przystosowanych do odbioru odpadów typu gruz oraz przywozu materiałów budowlanych, które są wyposażone w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załącznik stanowią uzgodnienia i plan sytuacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 61.000 PLN (sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba samochodów ciężarowych realizujących przedmiot zamówienia spełniających wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach