Przetargi.pl
Remont ulicy Bielawskiej w m. Bielawa gmina Konstancin-Jeziorna.

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Bielawskiej w m. Bielawa gmina Konstancin-Jeziorna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont ulicy Bielawskiej w m. Bielawa gmina Konstancin-Jeziorna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w zakresie doświadczenia Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się że w ciągu ostatnich 5 lat (lub - jeżeli prowadzą działalność krócej niż 5 lat - w okresie prowadzenia tej działalności) wykonali co najmniej 2 roboty o wartości brutto co najmniej 500 000 PLN każda, odpowiadająca robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna budowę, przebudowę i remont dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował - osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane, c) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym dysponują co najmniej: jednym rozściełaczem, dwoma walcami drogowymi samojezdnymi, jedną koparką, jednym samochodem samowyładowczym o ładowności co najmniej 12 ton, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga by: a) Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (kontrakt i delikt), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2a. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 póź. zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4) w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każda co najmniej 500.000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonana należycie (np. referencje), b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga wyznaczenia kierownika budowy branży drogowej, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, c) wykaz maszyn, urządzeń i sprzętu technicznego który będzie używany podczas wykonywania zamówienia (zał. nr 6); z wykazu musi wynikać dysponowanie co najmniej: jednym rozściełaczem, dwoma walcami drogowymi samojezdnymi, jedną koparką, jednym samochodem samowyładowczym o ładowności co najmniej 12 ton, d) dokumenty kierownika budowy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych w specjalnościach odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganymi ubezpieczeniami od odpowiedzialności cywilnej; 4) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. 2. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania robót budowlanych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancinjeziorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach