Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
- Data zamieszczenia: 2019-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Transportowa 1
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
REGON: 25086482400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Baszkowskiej w Kobylinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia wskazany w punkcie 3.2 SIWZ określone w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako : 45233140-2 – roboty drogowe, 34953300-5 – chodniki, 45233252-0 – roboty w zakresie nawierzchni ulic .Przedmiot postępowania obejmuje: Zakres prac obejmuje: Remont ulicy Baszkowskiej w Kobylinie Załącznik 1A - roboty pomiarowe: 0,906 km, - mechaniczne karczowanie pni : 2 szt, - ścianki czołowe z brukowca: 4 szt, - frezowanie nawierzchni o grubości 2 cm : 638 m2 , o grubości 10 cm : 668 m2, - rozebranie chodników 35x35x5: 78 m2, - rozebranie obrzeży: 20 m, - rozebranie krawężników : 38 m, - ława pod krawężnik z oporem i pod obrzeża: 10,92 m2, - krawężniki betonowe 15x30 cm : 38 m - obrzeża betonowe 30x8 cm : 118 m, - nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm szara: 210 m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni(poszerzenie) i pod chodnik: 494 m2, - warstwa mrozoodporna gr. 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa: 494 m2, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grub.20 cm: 284 m2, - wyrównanie podbudowy bitumicznej betonem asfaltowym AC16W 50/70 średnio 75 kg/m2: 250 t, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W50/70 –warstwa wiążąca o gr. 6 cm: 284 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S 50/70 –warstwa ścieralna gr. 5 cm: 6033 m2, - regulacja pionowa studzienek i włazów kanalizacyjnych (kratki 16 szt, studnie 3 szt) : 19 szt, - plantowanie poboczy przy pomocy frezu : 284 m2 . UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik Nr 1a.Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 17.760,00 zł .Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110,650,1000 i 1669 ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku: PKO BP O/Krotoszyn 59 1020 2267 0000 4402 0004 2317 z adnotacją Remont ulicy Baszkowskiej w Kobylinie.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Kserokopię wniesienia wadium należy załączyć do oferty.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.Oferta wykonawcy , który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ- dołączony do oferty 2)Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ- dołączony do oferty 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty,4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ),6)Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia. Powyższy zapis dotyczy wyłącznie pracowników wykonujących czynności: – osoba wykonująca czynności związane z obsługą walcy stalowych gładkich odpowiedzialna za prawidłowe zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz prawidłowe zagęszczenie warstw bitumicznych, – osoba wykonująca czynności związane z prawidłowym pod względem technicznym układaniem kostki betonowej ,krawężników, - osoba wykonująca czynności związane z prawidłowym pod względem technicznym układaniem masy bitumicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: 1) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć, pod rygorem odpowiedzialności karnej, oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do faktycznego realizowania przedmiotu zamówienia –(załącznik nr 6b do SIWZ) ( dokument ten będzie wymagany od Wykonawcy którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza 2) Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę itp.) potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, osób wskazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu, 3) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenie, o którym mowa w pkt.1. 4) Niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – Zał. Nr 9 do SIWZ wzór umowy,7)Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku –załącznik nr 7 . Wykonawca ma złożyć takie oświadczenie wtedy kiedy wybór jego oferty doprowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o VAT. W przypadku braku tego dokumentu -informacji ze strony Wykonawcy Zamawiający uzna, że obowiązek podatkowy leży po stronie Wykonawcy,8)Zamawiający na podstawie art.36b PZP żąda, aby Wykonawca poinformował Zamawiającego, czy zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom -załącznik nr 8 do SIWZ .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 793859P w miejscowości Czachory.
Dodano: 2024-07-17 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa ulicy Franciszka Krawczykowskiego w Brzezinach
Dodano: 2024-07-08 - Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
Dodano: 2024-06-26 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie niezbędnych prac umożliwiających dostęp do drogi publicznej właścicieli działek nr 589, 1/8, 1/7
Dodano: 2024-06-24 - Budowa dróg na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce (zakres obejmuje budowę dróg oraz wodociągu na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce)
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno”
Dodano: 2024-06-21 - Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Dodano: 2024-06-12 - Rozwój powiatowej infrastruktury drogowej polegający na rozbudowie drogi powiatowej nr 1735P „Kwilcz – Miłostowo – Krzyżkówko” - etap 2
Dodano: 2024-06-11