Przetargi.pl
Remont ulicy Bajońskiej oraz ulicy Wąchockiej w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Bajońskiej oraz ulicy Wąchockiej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Bajońskiej oraz ulicy Wąchockiej w Warszawie. 2. Orientacyjny zakres robót obejmuje frezowanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni ok. 3200 m?, położenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości po zagęszczeniu 4 cm, wymiana ścieków przykrawężnikowych ok.1130 mb, regulacja studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych, demontaż i ułożenie chodników 50x50x7 na nowej podsypce cementowo-piaskowej ok. 885 m? oraz przebudowa zjazdów i progów zwalniających. 3. Teren przedmiotu zamówienia zostanie przekazany Wykonawcy protokołem w ciągu siedmiu dni od dnia podpisania umowy. Odbiór końcowy robót zostanie dokonany przez Zamawiającego protokółem powykonawczym w terminie trzech dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru, nie później niż do dnia określonego w umowie tj. 31 października 2012 r. Rozliczenie wykonanych robót zostanie dokonane na podstawie złożonej przez Wykonawcę faktury Vat z ustalonym w umowie wynagrodzeniem ryczałtowym . UWAGA! Warunkiem podpisania umowy jest posiadanie aktualnej decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. Decyzję należy okazać do wglądu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach