Przetargi.pl
„Remont ulicy 3 Maja (drogi wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ulicy Floriańskiej do ulicy Świętojańskiej” w Siedlcach

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2017-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont ulicy 3 Maja (drogi wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ulicy Floriańskiej do ulicy Świętojańskiej” w Siedlcach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Remont ulicy 3 Maja (drogi wojewódzkiej nr 803) na odcinku od ulicy Floriańskiej do ulicy Świętojańskiej” w Siedlcach. Zakres zamówienia: • Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót • Roboty drogowe na ulicy ul. 3 Maja na odcinku od ulicy Floriańskiej do ulicy Świętojańskiej - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość średnią 5 cm, z odwozem destruktu, - oczyszczenie nawierzchni z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową, - remont cząstkowy obramowania , - warstwa wyrównawcza z AC16 W KR 3-4 w ilości średnio 100 kg/m², - regulacja wysokościowa wpustów i włazów kanałowych kanalizacji deszczowej, - regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej i obudów kluczy wodociągowych, - warstwa ścieralna z SMA 11PMB 45/80-55 kr 3-4 o grubości 5 cm, - odtworzenie pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej - remont cząstkowy nawierzchni chodników z kostki brukowej bet. gr. 8cm kolorowej - remont cząstkowy nawierzchni zjazdów z kostki brukowej bet. gr. 8 cm kolorowej - odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. • Roboty sanitarne - wykonanie wpustu kanalizacji deszczowej z osadnikiem i przykanalikiem - budowa sieci wodociągowej w ul. 3 Maja na odcinku od ul. Floriańskiej do ul. Piotra Ściegiennego - rozbiórka kanału ogólnospławnego DN1200/800 mm w ul. 3 Maja na odcinku od ul. Floriańskiej do ul. Piotra Ściegiennego 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby 20% pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. .U.2014 . poz. 1502 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o zatrudnieniu na budowie pracowników fizycznych wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy danej inwestycji, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w stosunku do siebie jak i swoich podwykonawców. Rodzaje czynności, wykonywanych przez pracowników Zamawiający określa poprzez odniesienie do przedmiaru robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 3. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi. 4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi, zaopiniowany przez Komendanta Miejskiej Policji w Siedlcach projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu. 5. Regulację uzbrojenia wykonać na pierścieniach z tworzywa sztucznego na zaprawach szybkowiążących 6. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach