Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. Ludwika Waryńskiego
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
REGON: 34053433300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont ulic w ciągu dróg wojewódzkich i krajowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewidziano wykonanie remontu ulicy Droga Łąkowa w ciągu drogi krajowej nr 16, na odcinku od ronda gen. Władysława Andersa do ul. Cegielnianej. Remont polegać będzie na wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej jezdni o głębokości 4 cm dla jezdni głównej oraz 8 cm na odcinku poszerzenia. Przewidziano również dla poszerzenia wykonanie: koryta, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, ułożenie warstwy podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC 22 P gr. 11 cm, warstwy wiążącej AC 22 W gr. 8 cm. Warstwę ścieralną z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 8 gr. 4 cm, przewidziano do wykonania na całej powierzchni remontowanego odcinka. Należy również wykonać: regulację urządzeń infrastruktury podziemnej, regulację zaniżonego krawężnika kamiennego i ścieku przykrawężnikowego oraz wykonać oznakowanie poziome grubowarstwowe. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączonym opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane (załącznik nr 1 do SIWZ OPZ) Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zarząd Dróg Miejskich jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza wbudowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty budowlane lub usługi (czynności) w zakresie realizacji zamówienia wynikające z Opisu Przedmiotu Zamówienia (przedmiary robót, kosztorysy ofertowe i SST) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 ze zm.). Zgodnie z §14 ust. 4 projektu umowy Wykonawca złoży przed rozpoczęciem realizacji zamówienia oświadczenie potwierdzające zatrudnienie tych pracowników na podstawie umowy o pracę. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w Leśnictwie Drogosław oraz drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo
Dodano: 2024-03-25 - Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
Dodano: 2024-03-19 - Zaprojektowanie oraz przebudowa pieszo – jezdni przy ul. Konstytucji 3 Maja 14-16 w Toruniu
Dodano: 2024-03-18 - Zaprojektowanie oraz wymiana nawierzchni na drodze rowerowej przy ul. Srebrnego 4 w Toruniu
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa części drogi gminnej nr 050504C w miejscowości Czarże i Borki
Dodano: 2024-03-12 - Budowa drogi gminnej Padniewko – Wyrobki – Mogilno
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa dróg gminnych poprzez powierzchniowe utrwalenie grysem i emulsją.
Dodano: 2024-03-05 - Drogowe awarie punktowe w roku 2024
Dodano: 2024-02-16 - Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Nowe
Dodano: 2024-02-05