Przetargi.pl
Remont ul.Alei Dębów w Kopaninie na odcinku 970,0m

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul.Alei Dębów w Kopaninie na odcinku 970,0m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remontu drogi gminnej przez ułożenie na istniejącej jezdni asfaltowej nowej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo - żwirowej o szerokości 4,0m w ul. Alei Dębów dr. Nr 100859C na odc. od km 0 + 000 do km 0 + 970 na łącznej powierzchni 5 321,34m2 ze zjazdami w drogi i do posesji wraz z odnowieniem organizacji ruchu w miejscowości Kopanino gmina Lubicz. Zakres robot obejmuje: 1. Remont nawierzchni jezdni drogi od km 0+000 do km 0+900 o szerokości 4,0m, zjazdy z drogi oraz pętla autobusowa na łącznej powierzchni 4604,54m2: pow. poboczy 900,0m2 na trasie istniejącej jezdni asfaltowej o grubości 3cm, szerokości 3,0m długość 900,0m 2. Remont nawierzchni jezdni drogi od km 0+900 do km 0+970 o szerokości 4,0m ze zjazdem na trasie istniejącej jezdni gruntowej utwardzonej tłuczniem łamanym z kamienia wapiennego i pospółki drogowej o szerokości z poboczem 5,0m dł.70,0m- powierzchnia jedni i zjazdu 330,75m2, pobocza 70,00m2 3. Zjazdy do posesji-nawierzchnia jezdni dla powierzchni 386,05m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami), i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: - Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, - Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, - wypełniony wykaz robót dotyczących wykonania robót budowlanych urządzenia dróg gruntowych utwardzonych i nawierzchni ulepszonych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z § 1 ust.2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U z 2006r. Nr 87,poz 605) oraz załączenie dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) - zał. nr 3, - wypełniony wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w przetargu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia: a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - załącznik Nr 5, b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 6, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 7, d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik Nr 8. e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 9 2.Dokumenty: a) kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - załącznik nr 10, b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami- załącznik nr 11 c) zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa- załącznik nr 12 e) polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę (kopia) a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -załącznik nr 13

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach