Przetargi.pl
Remont ul. Staszica w Orzeszu

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 276257653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Staszica w Orzeszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont ul. Staszica w Orzeszu.” Remont drogi na długości – 421 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,421 km 2. Frezowanie naw. bitum gr 10 cm z wywozem mat z rozbiórki – 2 091,23 m2 3. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask– 865,50 m (z odwozem i utylizacją) 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) -51,93 m3 KRAWĘŻNIKI 5. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 40x40 pod krawężniki i ławy kraw. –865,50 m 6. Ława z kryszywa łamanego pod krawężniki - 60,59 m3 7. Ława beton z oporem pod krawężniki -51,93 m3 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 865,50 m 9. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 51,93 m3 (wzdłuż krawężnika) ODWODNIENIE 10. Demontaż studni rewizyjnych z kręgów beton o śr. 1000mm i gł. 3m - 3,00 kpl Analogia: studnia murowana gł. ok. 1,20m 11. Demontaż studzienek ściekowych ulicznych beton o śr. 500 mm - 12,00 kpl z osadnikiem bez syfonu 12. Demontaż rurociągu beton. Kielichowego o śr 200mm - 35,00 m uszczelnionego zaprawą cement.- przykanaliki 13. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kryszywa kamiennego o gr 30 cm – 36,10 m2 (odwodnienie) 14. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 48,11m3 (wykop pod studzienki i przykanaliki wraz z odwozem i utylizacją urobku) 15. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 10 cm - 5,270 m3 (podsypka piaskiem pod przykanaliki i studzienki ściekowe i studnie rewizyjne) 16. Podłoża betonowe o gr. 10 cm – ława z chudego betonu pod studzienki - 2,960 m3 17. Studzienki ściekowe uliczne beton. o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – 13,00 szt 18. Studnie rewizyjne z kręgów beton. W gotowym wykopie o śr 1000mm - 3 studnie i głębokości ok. 1,50 m 19. Kanały z rur PVC fi 160 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 – 38,50 m łączone na wcisk (przykanaliki) 20. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 25 cm - 31,750 m3 (obsypka rur i zasypanie wykopów piaskiem) 21. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 30 cm – 9,78 m3 (uzupełnienie podbudowy po przekopach) 22. Płyty żelbetowe przejściowe na komorach – wymiana pokryw żelbetowych – 5,00 kpl 23. Montaż włazu żeliwnego fi 600 mm, klasy D400 - 5,00 kpl DROGA 24. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 5,00m3 (wykop pod brakującą konstrukcję drogi wraz z odwozem i utylizacją urobku) 25. Profilowanie i zagęszczanie mech podłoża po warstwy konstrukcyjne - 20,00 m2 nawierzchni w gruncie kat. I - IV 26. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 22 cm - 20,00 m2 27. Profilowanie i zagęszczanie mech podłoża po warstwy konstrukcyjne - 2 091,23 m2 nawierzchni w gruncie kat. V-VI (profilowanie istn podbudowy) 28. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 2 091,23 m2 wyrównanie podbudowy 29. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. -2 091,23 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 30. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki – 2 091,23 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm) 31. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 13,00 szt 32. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 29,00 szt 33. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 2 091,23 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 34. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 2 091,23 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm) ZJAZDY 35. Rozebranie ręczne naw. z kostki kamiennej niereg. o wys. 8 cm - 70,95 m2 (rozebranie naw zjazdów z kostki beton., płyt beton, płyt ażurowych oraz kostki kamiennej) 36. Rozebranie mechan naw. z mieszanek min-bitum o gr 3 cm - 96,40 m2 (rozebranie naw. zjazdów z betonu asfaltowego) 37. Rozebranie krawężników beton o wym 15x30 na podsypce cem-piaskowej – 12,00 m 38. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) -0,72 m3 39. Rozebranie obrzeży o wym 6x20 cm na podsypce piaskowej - 23,50 m 40. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 40x40 pod krawężniki i ławy kraw. –35,50 m (pod krawężniki i obrzeża) 41. Ława beton z oporem pod krawężniki (pod krawężniki obrzeża) - 1,43 m3 42. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 12,00 m 43. Obrzeża betonowe o wym 30x8cm na podsypce cem-piaskowej – 23,50m (spoiny wypełnione zaprawą cementową) 44. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 2,13 m3 (wzdłuż krawężnika i obrzeża) 45. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech – 10,04 m3 (przyjęto średnio 6cm na zjazdach) 46. Wjazdy do bram z kostki brukowej beton 20x10cm gr 8 cm - 70,95 m2 na podsypce cem-piask gr 5 cm (ułożenie kostki bet z rozbiórki – 20 % nowej kostki) 47. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 96,40 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 48. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki – 96,40 m2 (warstwa ścieralna - gr. 5 cm) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 49. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 8 cm – 28,80 m3 (pobocza z destruktu asfaltowego) 50. Humusowanie skarp warstwą humusu gr 5cm z obsianiem - 360,00 m2 II. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego. 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności. 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu. 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt. 7. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym. 8. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8)oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia. 9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 10. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 4 lata gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV 45233123-7- Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 9 000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.03.2018r. do godz. 09:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach