Przetargi.pl
Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont ul. Spyry i ul. Kadłubowej w Bieruniu - etap I remont ul. Spyry. Remont ul. Spyry w Bieruniu dot. odcinka długości 140 m i szerokości jezdni 6,7 m. A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w przedmiarze robót i obejmuje w szczególności : 1) rozbiórkę nawierzchni bitumicznej; 2) wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm na kostkę betonową 8 cm; 3) wymianę krawężników drogowych 15x30 cm na ławie betonowej; 4) ułożenie obrzeży o wymiarach 20x6 cm; 5) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 6) korytowanie na głębokość 40 cm; 7) wykonanie podbudowy z tłucznia o łącznej grub. 27 cm; 8) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej; 9) wywóz gruzu i gruntu z korytowania; 10) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, dla włazów kanałowych, kratek ściekowych oraz studni telekomunikacyjnej. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 2) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektów tymczasowej organizacji ruchu, który musi opracować wykonawca robót oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na chodnikach i przyległych drogach, w okresie ich wykonywania. 3) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego. 6) Oznakowanie dojść do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 7) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 8) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowanymi ciągami pieszymi , którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 9) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy. 10) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, tj. remont ul. Kadłubowej przyległej do ul. Spyry, w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót z zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach