Przetargi.pl
Remont ul. Skrajnej

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Skrajnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulicy Wrocławskiej i ulicy Skrajnej w Zielonej Górze. W ramach przebudowy skrzyżowania konieczne będzie też wykonanie przebudowy istniejącego oświetlenia drogowego, przesunięcie przejścia dla pieszych w ulicy Wrocławskiej, budowa doświetlenia przejścia dla pieszych, wycinka i nasadzenie drzew oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej na odcinku objętym zakresem prac. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 6.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ; 6.4. Sposób wynagrodzenia: 6.4.1.Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową i Specyfikacjami Istotnych Warunków Zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 6.4.2. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent (zalecana wizja terenowa). 6.4.3. Złożenie przez Oferenta oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.4.4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami; d) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; e) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu; h) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; i) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej (1 egz.) wraz z mapą geodezyjną powykonawczą (1 egz.); j) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 6.5.Materiały nadające się do ponownego wykorzystania (krawężniki, obrzeża, płytki chodnikowe) Wykonawca przewiezie na magazyn Zamawiającego (magazyn ZGKiM - ul. Zjednoczenia) - ocena stanu materiałów na etapie wykonywania robót. W wycenie należy ująć paletowanie, załadunek, transport i rozładunek we wskazanym miejscu. 6.6.Materiały betonowe z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca wywiezie z terenu budowy i zutylizuje. W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i koszty utylizacji. 6.7.Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca wywiezie z terenu budowy i zutylizuje. W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i koszty utylizacji. 6.8.Zdemontowane słupy, oprawy i kable zostaną zakwalifikowane przez Zamawiającego do dalszego wykorzystania (wywóz na magazyn ZGKiM, ul. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze) lub do utylizacji (wywóz na magazyn ENEA Operator Rejon Dystrybucji, ul. Prosta 15 w Zielonej Górze). W wycenie należy ująć załadunek, transport i rozładunek we wskazanych miejscach. 6.9.Destrukt bitumiczny zostanie przewieziony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Zielona Góra. W wycenie należy ująć załadunek, transport na odległość do 7 km i rozładunek materiału z rozbiórki we wskazanym miejscu. 6.10.Materiał w postaci karpiny i gałęzi wykonawca wywiezie i zutylizuje. W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i koszty utylizacji. Materiał w postaci dłużyc Wykonawca po wykonaniu manipulacji surowca drzewnego przewiezie na magazyn Zamawiającego. W wycenie należy ująć załadunek, transport i rozładunek we wskazanych miejscach. 6.11.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia; 6.12.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) harmonogram rzeczowo - finansowy; b) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; c) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6.13.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 5lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach