Przetargi.pl
Remont ul. Porąbek w Bieruniu, w km 0+000 do 0+520

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Porąbek w Bieruniu, w km 0+000 do 0+520
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem ul. Porąbek w Bieruniu o długości 520 m, na odcinku od ulicy Władysława Jagiełły do działki 390/33 wraz z wykonaniem odwodnienia oraz oświetlenia ulicznego. Na skrzyżowaniu z ulicą Jagiełły odtworzone zostaną ciągi chodników i zieleńców po robotach związanych z remontem kanalizacji deszczowej. A) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. 2. Roboty drogowe - przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe: a) jezdnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - pow. 1837,50 m?, b) zjazdy i drogi wewnętrzne z kostki betonowej gr. 8 cm - pow. 155,0 m?, c) chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm - pow. 62,0 m?. 3. Kanalizacja deszczowa: a) kolektor DN400 PVC-U kl S SN8 z wydłużonym kielichem o dł. 125,50 m, b) kolektor DN315 PVC-U kl S SN8 z wydłużonym kielichem o dł. 10,90 m, c) studnia rewizyjna betonowa DN1000 - 1 szt., d) studnia rewizyjna betonowa DN1200 - 7 szt., e) studnia osadnikowa betonowa DN1500 - 1 szt., f) wpust uliczny betonowy DN500 - 3 szt., g) korytka betonowe - dł. 414,0 m. 4. Oświetlenie uliczne: a) szafka oświetleniowa SOU-4/4RO/F - 1 kpl., b) sterownik centralny SeCo OWLET do sterowania oświetleniem - 1 kpl., c) słup aluminiowy okrągły o wys. 8m bez wysięgnika z fundamentem wraz z oprawą LED TECEO 1 / 5103 / 48 LEDS 500mA NW / 324582 / 27W/ wyposażona w sterownik lokalny LuCo-NX 1 - 13 kpl., d) złącze kablowe IZK-4-01 - 13 szt., złącze kablowe IZK-4-02 - 26 szt., e) przewód kabelkowy YDY 3x2,5mm2 - dł. 130,0 m, f) kabel 1kV YKY 5x16mm2 - dł. 610,0 m, g) Rura ochronna RHDPEp110 (DVK110) w wykopie otwartym - dł. 510,0 m, 5. Regulacja urządzeń istniejących. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 7. Zieleń. B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: 1. Projekt BW branży drogowej. 2. Projekt BW - kanalizacja deszczowa. 3. Projekt BW - oświetlenie uliczne. 4. Projekt docelowej organizacji ruchu. 5. Projekt tymczasowej organizacji ruchu. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 7. Przedmiary robót. C) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 2. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót, i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. 3. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 4. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. 5. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. 6. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu,w pobliżu których będą prowadzone roboty. 7. Przed przystąpieniem do robót powiadomi właścicieli sieci znajdujących się w pasie drogowym projektowanej drogi o zamiarze i terminie rozpoczęcia robót. 8. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 9. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. 10. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji, inne. 11. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 12. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 13. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 14. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 15. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 16. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 17. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 18. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 19. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 20. Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania). 21. Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy dokumentację geodezyjną powykonawczą (zaktualizowane mapy geodezyjne - 5 egz.). D) Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn.): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia . Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. E) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. F) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. G) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. H) Nazwy i kody według słownika CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232453-2 Roboty budowlane w zakresie upustów 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ w punkcie Terminy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach