Przetargi.pl
Remont ul. M. Zientary - Malewskiej od drogi dojazdowej do Idykpolu do granicy miasta - Etapy I i II

Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 544 31 00 , fax. 89 544 31 13
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
    ul. Knosały 3/5B 3/5B
    10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 544 31 00, fax. 89 544 31 13
    REGON: 28135803400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. M. Zientary - Malewskiej od drogi dojazdowej do Idykpolu do granicy miasta - Etapy I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni ul. M. Zientary - Malewskiej na długości 601,09m. Zakres robót obejmuje: - frezowanie istniejących warstw bitumicznych na pełną głębokość, - wykonanie nowych warstw bitumicznych, - wykonanie nawierzchni zjazdów, - wykonanie poboczy z destruktu, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie oznakowania poziomego, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - oczyszczenie rowów z namułu na odcinku od km 4+668 - 4+783 strona lewa oraz od km 4+676 do km 4+797 strona prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja [mc.] (min. 60 miesięcy, max. 100 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzit.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach