Przetargi.pl
Remont ul. Królowej Jadwigi w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Królowej Jadwigi w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Bieruniu, od ul. Węglowej do skrzyżowania z ul. Jagiełły (długości 392,5 m i szerokości jezdni 6,7 m), która uległa zniszczeniu podczas powodzi w maju 2010 roku. Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz. U. 2001.84.906 z późniejszymi zmianami). A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w przedmiarze robót, który obejmuje w szczególności: a/ Frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego na głębokość 10 cm - 2 687,50 m2 b/ Wymianę nawierzchni chodnika z kostki betonowej - 652,20 m2 c/ Wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej wraz z podbudową tłuczniową - 20,40 m2 d/ Wymianę krawężników drogowych 20x30 cm na ławie betonowej - 1 102,80 mb e/ Wymianę obrzeży trawnikowych 8x30 cm - 326,10 mb f/ Wykonanie warstwy wyrównawczej grub. 3 cm z betonu asfaltowego, skropienie oraz wzmocnienie podłoża geowłókniną - 2 687,50 m2 g/ Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach 4+4 cm - 2 687,50 m2 h/ Plantowanie poboczy wraz z obsianiem trawą - 1 105,00 m2 i/ Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 9 szt. j/ Wywóz gruzu i gruntu z korytowania wraz z utylizacją - 185,42 m3 k/ Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową odblaskową białą - 53,00 m2 Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 2) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania. 3) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 6) Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 8) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 9) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 10) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 11) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 12) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających z zapisów Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres min. 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach