Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2012-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Krasickiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Krasickiego w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac do wykonania zawiera kosztorys ofertowe stanowiący załącznik nr 9. do SIWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ. 4. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności: wykonanie: 4.1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi- suma długości ca do 0,35 km ; 4.2. wykonanie frezowania na zimno istniejących nawierzchni bitumicznych wraz z nadaniem właściwych spadków podłużnych i poprzecznych, średnia grubość warstwy 4 cm z odwiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez inwestora - suma powierzchni ca do 1600 m2 ; 4.3. wyrównanie istniejących nawierzchni po frezowaniu mieszanką betonu asfaltowego ca - do 65 t; 4.4. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z mieszanki betonu asfaltowego - suma powierzchni ca do 1600 m2; 4.5. regulacja pionowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych; 4.6. wymiana krawężnika betonowego 15x30 cm - suma długości ca do 720 m; 4.7. remont cząstkowy chodnika z płyt 50x50 7 cm - suma powierzchni ca do 315 m2; 4.8. remont cząstkowy nawierzchni z trylinki - suma powierzchni ca do 60 m2; 5. Zamawiający wymaga aby roboty były wykonywane z zachowaniem ciągłości ruchu na dwie zmiany od godz. 600 do godz.2200. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty fragmentów jezdni ulic
Dodano: 2015-05-11 - Zagospodarowanie terenu kompleksem sportowo-rekreacyjnym na terenie Parku Krasnala przy Al. Wolności w Nowej Soli - etap II utwardzenie nawierzchni.
Dodano: 2015-03-25 - Remonty fragmentów jezdni ulic
Dodano: 2014-07-07 - Wykonanie nawierzchni parkingu oraz krawężników w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2014-02-14 - Utwardzenie ścieżek spacerowych oraz wykonanie kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wandy w Nowej Soli
Dodano: 2014-02-12 - Wymiana nawierzchni parkingów oraz wymiana krawężników w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2013-11-21 - Wymiana nawierzchni chodnika w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-09-12 - Wykonanie remontu ścieżki spacerowej oraz kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wandy w Nowej Soli
Dodano: 2013-07-18 - Utwardzenie ścieżek spacerowych na terenie cmentarza komunalnego oraz wykonanie kolumbarium przy ul. Wandy w Nowej Soli
Dodano: 2013-06-27 - Remonty fragmentów jezdni ulic.
Dodano: 2013-06-18