Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Henryka Głogowskiego - od ul. Wita Stwosza do ul. K. Wielkiego w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. Remont ul. Henryka Głogowskiego - od ul. Wita Stwosza do ul. K. Wielkiego w Głogowie. Zakres robót: Jezdnia - frezowanie nawierzchni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł / słownie: dziesięć tysięcy złotych/
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 3) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 1000 m2 oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o pow. co najmniej 4.000 m2 . Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej oraz nawierzchnie z masy mineralno-asfaltowych mogą być w odrębnych zadaniach. 4) Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 300.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. 6) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. 8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 Pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy (Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie podpisywania umowy dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego). 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: ? Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ? Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 Pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 11) Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 12)Informacja nt. części zamówienia, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 13) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 14) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 300.000,00 - zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 2184D, ul. Jaworowska w Prochowicach
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi powiatowej oraz budowa chodnika na terenie Gminy Świdnica z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - przebudowa odcinka drogi powiatowej w Pogorzale, zatoka autobusowa i włączenie do drogi gminnej, zadanie nr 2 - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 3396D w miejscowości Witoszów Górny
Dodano: 2016-07-12 - Remont chodnika przy ul. Domańskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-07 - Remont ulicy Piotra Skargi, Piekarskiej i Kołłątaja oraz wykonanie przejść dla pieszych wraz z dojściami i oznakowaniem w ramach zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja ulicy Wyspiańskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-07 - Budowa zatoki parkingowej dla samochodów osobowych w ul. Bolesława Chrobrego w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-07 - Remont drogi wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi oraz zagospodarowanie terenu przynależnego w zakresie wykonania placu zabaw ( ul. Obrońców Pokoju 24 A-C)
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie nowej nawierzchni tylnej wewnętrznej alejki wraz z założeniem trawników na cmentarzu żołnierzy Wojska Polskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-01 - Remont nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu świdnickiego z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2877D w miejscowości Lutomia Dolna, zadanie nr 2 - remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2883D Roztoka - Kłaczyna, zadanie nr 3 - remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2916D w miejscowości Serwinów
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa zatok autobusowych wzdłuż ul. Towarowej (droga wojewódzka nr 382) w Świdnicy
Dodano: 2016-06-29