Przetargi.pl
Remont ul. Grzegorza z Sanoka w Przemyślu

Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Wybickiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6790335 do 38
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu
    ul. Wybickiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6790335 do 38
    REGON: 65090333900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-przemysl.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Grzegorza z Sanoka w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z odwodnieniem - ulica Grzegorza z Sanoka w Przemyślu w zakresie: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 691 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych - 1070 m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe, które muszą spełnić wykonawcy: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni z kostki brukowej i nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe lub przedstawią zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , b. w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i (lub) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie (nia) innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz (lub) osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, e. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, f. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane w specjalności drogowej , zaświadczenie z PIIB), g. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-przemysl.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach