Przetargi.pl
Remont ul. Górnej w Ustroniu Morskim na wysokości budynków w szeregu nr 8

Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78111 Ustronie Morskie, ul. Rolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 35 155 35 , fax. 94 35 155 97
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
    ul. Rolna 2
    78111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 35 155 35, fax. 94 35 155 97
    REGON: 54544900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Górnej w Ustroniu Morskim na wysokości budynków w szeregu nr 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania - Remont ul. Górnej w Ustroniu Morskim na wysokości budynków w szeregu nr 8. 1. Przewiduje się ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm, długości 66,0 m i szerokości 4,0 m. Wody opadowe skierowane zostaną do istniejącej instalacji odwodnieniowej poprzez wykonanie następujących uzupełniających elementów odwodnienia: a/ wpust uliczny d 500 b/ studnia rewizyjna d 1200 c/ kanał deszczowy d 200 długości 27,0 m d/ przykanalik d 160 długości 5,0 m. 1) PRZEKRÓJ PODŁUŻNY Spadek podłużny na projektowanym odcinku wynosi 2,07% 2) KRAWĘŻNIKI W całym zadaniu przewiduje się krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 w ilości 0,05 m3/mb w świetle 3 cm Przy krawężnikach po stronie lewej przewidziano ciek szerokości 20 cm 3) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Przewiduje się następującą konstrukcję : - Warstwa odsączająca gr. 15 cm - Podbudowa betonowa C8/10 gr. 15 cm - Kostka betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm 4) ROBOTY ZIEMNE Masy ziemne pozyskane z wykopu będą zużyte w obrębie obiektu na ukształtowanie przyległego terenu a nadmiar wywieziony zostanie w miejsce wskazane przez inwestora. Rzędne dowiązano do niwelacji państwowej. 5) ODWODNIENIE. Na projektowanym odcinku przewidziano spadek jednostronny w kierunku lewego krawężnika gdzie będzie wykonany ciek szerokości 20 cm kierujący wody opadowe do wpustów ulicznych wykonanego i istniejącego. Wpust wykonany włączony zostanie przykanalikiem d 160 do projektowanej studni rewizyjnej d 1200 i poprzez przewidziany kanał d 200 włączony do istniejącej studni rewizyjnej. UWAGA !! Materiały użyte do wykonania podsypek muszą posiadać właściwości warunkujące prawidłowy stopień zagęszczenia. Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się z treścią wszystkich uzgodnień i dokumentacją techniczną. Roboty prowadzone w pobliżu podziemnych urządzeń obcych należy wykonywać pod nadzorem przedstawiciela właściciela tych urządzeń. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) remont ciągu pieszo-jezdnego (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), b) odwodnienia (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do 10 dnia każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 2. 4. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Prace w pasach drogowych należy oznakować zgodnie z opracowanym, przez Wykonawcę, projektem organizacji ruchu, na czas robót oraz z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220 poz. 2181 z późn. zm.). 6. Całość robót wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót, dokumentacją techniczną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach