Przetargi.pl
Remont ul. Bankowej (droga nr 601 041 ) w miejscowości Blachownia, gmina Blachownia od km 0+000 do km 0+320.

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Bankowej (droga nr 601 041 ) w miejscowości Blachownia, gmina Blachownia od km 0+000 do km 0+320.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych (remontowych) w granicach pasa drogowego drogi gminnej ulicy Bankowej (droga nr 601 041 ) w miejscowości Blachownia, gmina Blachownia od km 0+000 do km 0+320w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przewidzianych do realizacji w 2014 roku. UWAGA!!! Powyższe zadanie jest finansowane ze środków Budżetu Państwa przeznaczonych dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych, wobec powyższego Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.),) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości lub w części, na które nie zostaną mu przyznane w/w środki. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale IV pkt. 1 obejmuje wykonanie następujących robót drogowych: a) Roboty rozbiórkowe: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10cm, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych dla potrzeb zabudowy cieku przykrawężnikowego - grubość zgodnie z przedmiarem robót - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości wg przedmiaru robót, - rozebranie krawężników betonowych - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki i jego utylizacja, b) Roboty montażowe: - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum), - ława pod krawężniki i ściek przykrawężnikowy, - krawężniki betonowe na podsypce piaskowej, - ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm o powierzchni wg przedmiaru robót, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową, - montaż taśmy bitumicznej na połączeniach między-warstwowych, - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum), - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa profilująca celem nadania odpowiednich spadków (warstwa wiążąca) grubości wg przedmiaru robót, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna grubości wg przedmiaru robót, c) Odwodnienie: - remont studni rewizyjnych i wpustów ulicznych wraz z czyszczeniem - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śr. 500mm z osadnikiem, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i dla kratek ściekowych - czyszczenie przykanalików deszczowych - wykonanie przepustów drogowych z prefabrykatów betonowych, - przepust rurowy - rury betonowe o średnicy 400mm 4. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; b. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych; c. Wykonawca udzieli pisemnej, 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. d. Wykonawca w kosztach zadania uwzględni koszty opracowania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi, na którym prowadzić będzie roboty budowlane. e. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp oraz opisując przedmiot zamówienia, tam gdzie to jest konieczne, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych opisanym oraz dopuszcza stosowanie produktów innych producentów i innych marek pod warunkiem że są to produkty o niezgorszych parametrach niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. f. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, g. Destrukt drogowy pochodzący z frezowania remontowanych odcinków drogi stanowi własność Zamawiającego i zostanie przekazany Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: d) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 e) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; f) w gwarancjach bankowych; g) w gwarancjach ubezpieczeniowych; h) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przez upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Blachowni z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia w Sekretariacie Urzędu - pok. 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 - ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blacownia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach