Przetargi.pl
Remont trzech dźwigów osobowych w Domu Studenckim „MAĆKO” przy ul. Piątkowskiej 94/3C w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech dźwigów osobowych w Domu Studenckim „MAĆKO” przy ul. Piątkowskiej 94/3C w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzech dźwigów osobowych w Domu Studenckim „MAĆKO” przy ul. Piątkowskiej 94/3C w Poznaniu. Ponieważ budynek będzie użytkowany remont należy wykonywać etapami po jednej windzie. W okresie realizacji prac wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej użyteczności pozostałych dźwigów w tym zabezpieczenia możliwości wezwania dźwigów na poszczególnych przystankach. W budynku są zamontowane trzy dźwigi osobowe półautomatyczne o udźwigu 800 kg i prędkości 1 m/s ze sterowaniem grupowym zbiorczym. Zaleca się aby potencjalny Wykonawca zamówienia przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w obiekcie, w którym znajdują się dźwigi. Wcześniej należy umówić się telefonicznie z pracownikiem Działu Technicznego tel. 505 030 430. Zakres prac obejmuje: 1. Opracowanie i uzgodnienie niezbędnej dokumentacji remontowej w zakresie modernizowanych elementów w UDT 2. Wykonanie stałych zabezpieczeń , trwałej sztywnej obudowy miejsca prowadzenia prac. 3. Demontaż istniejących: kabin, drzwi szybowych, chwytaczy , ogranicznika prędkości oraz obcążki, płytek na ścianie zewnętrznej czołowej przyległej do drzwi szybowych 4. Powiększenie istniejących otworów drzwi szybowych do rozmiaru umożliwiającego zainstalowanie nowych drzwi szybowych oraz usunięcie i utylizacja zdemontowanych elementów wraz z wywózką powstałych odpadów 5. zainstalowanie drzwi szybowych automatycznych teleskopowych o szerokości otwarcia 900 mm , zadnie obejmuje usuniecie ściany żelbetowej o grubości 15- 17 cm z długością cięcia otworu o wysokości 2 x 2,35 m i szerokości 1 x 1,25m dla 1 drzwi szybowych 6. Dostosowanie istniejącej ramy kabinowej lub wymiana na nową dostosowaną do nowego systemu chwytaczy. 7. Dostawa i montaż sytemu chwytaczy dwukierunkowych wraz z ogranicznikiem prędkości i obciążką 8. Dostawa i montaż kabiny metalowej malowanej proszkowo na kolor RAL farbą metalizowaną charakteryzującą się zwiększoną twardością i odpornością na zarysowania oraz korozję o wymiarach szerokość 1250 i głębokość 1515 wyposażoną w: lustro na ½ tylnej ściany, poręcz na ścianie tylnej pod lustrem, panel dyspozycji ze stali nierdzewnej na pełnej wysokość kabiny wraz z przyciskami dostosowanymi dla osób niewidzących, wykładzinę trudnościeralną pośrednie oświetlenie LED , oraz oświetlenie awaryjne, kamerę podłączoną do systemu monitoringu , system zapowiedzi głosowych w kabinie 9. Dostawa i montaż drzwi kabinowych automatycznych teleskopowych 2 panelowych o szerokości otwarcia 900 mm wykonanych ze stali nierdzewnej satynowanej typu SLIM z progiem o szerokości 60 mm wyposażonych w sterownik drzwi z wyświetlaczem LCD pokazującym wszystkie funkcje i błędy w języku polskim zabezpieczonych kurtyna świetlną na całej wysokości drzwi 10. Dostawa i montaż drzwi szybowych automatycznych teleskopowych 2 panelowych o szerokości otwarcia 900 mm wykonanych ze stali malowanej proszkowo na kolor RAL farbą metalizowaną charakteryzującą się zwiększoną twardością i odpornością na zarysowania oraz korozję typu SLIM z progiem o szerokości 60 mm 11. Dostawa i montaż systemu GSM łączności awaryjnej ze służbami serwisowymi 12. Dostawa i montaż systemu kamer na poszczególnych piętrach monitorujących strefę przed drzwiami szybowymi wraz z odpowiednim rejestratorem umożliwiającym rejestrowanie obrazu z jego zapisem na okres co najmniej 30 dni oraz monitorem LCD umożliwiającym podgląd w portierni budynku. Termin montażu i uruchomienia monitoringu 30.10.2017r. 13. Dostawa i montaż systemu odzysku energii z napędu dźwigu elektrycznego Ziehl-Abegg ZA rec 4C 14. Zabudowa zewnętrzna drzwi szybowych oraz dostawa i montaż elementów elewacji ściany czołowej w systemie płyt Compacmel Plus Ignifugo o grubości 8 mm w kolorze z palety Gama Duo producenta wybranym przez zamawiającego w klasie ognioodporności B-s1-dO zgodnie z norma PN – EN 13501 . Płyty zainstalowane na podkonstrukcji typu Tubracket. Techniką montażu podkonstrukcji do siany żelbetowej oraz sposobem montażu płyt do podkonstrukcji z wykorzystaniem nitowania. 15. Wykonanie prac murarsko - malarskich w pomieszczeniu maszynowni uzupełnienie ubytków tynku i posadzki, malowanie ścian i sufitu 16. Wykonanie prac płytkarskich w odległości 1 metra od drzwi szybowych oraz malarskich ścian i sufitów na poszczególnych kondygnacjach. 17. Konfiguracja systemu 18. Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych 19. Wykonanie prób ruchowych dźwigów z obciążeniem wraz z dostawą obciążenia w obecności UDT po zakończeniu prac 3.2 Dom Studencki „MAĆKO” został wybudowany w latach siedemdziesiątych. Jest to budynek podpiwniczony, dwunastokondygnacyjny przykryty dachem płaskim krytym papą. Podstawowe dane budynku: 1. Powierzchnia zabudowy – 818,00 m2 2. Powierzchnia użytkowa – 5.089,00 m2 3. Kubatura budynku – 26.448,00 m3 3.3 W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - zapewnić bezpieczne korzystanie z wind w budynku podczas prowadzenia prac. - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) - płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu - dozorowanie budowy, koszt ochrony - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania dźwigów do użytkowania. a. Rysunki przekazywane Wykonawcom L.p. Rysunki 1. Rzut szybu windowego - inwentaryzacja 2. Rzut szybu windowego po remoncie b. Kosztorys ślepy L.p. Zakres prac 1. Kosztorys ślepy – remont dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi w DS. MAĆKO przy ul. Piątkowskiej 94/3C w Poznaniu. c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł STWiOR 1. Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – roboty budowlane Domu Studenckim MAĆKO przy ul. Piątkowskiej 94/3C w Poznaniu 3.5. Miejsce realizacji: Dom Studencki MAĆKO przy ul. Piątkowskiej 94/3C w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., wymogami Urzędu Dozoru Technicznego oraz z zaleceniami inspektora nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w rysunkach. 3.6. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania remontów dźwigów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem 3.7. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udziału podwykonawców tylko w zakresie robót ogólnobudowlanych 1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wyłoniony Wykonawca zamówienie zrealizuje bez udziału podwykonawców lub z udziałem podwykonawców następujące elementy zamówienia (należy wypełnić poniższą tabelę i załączyć do oferty- załącznik nr 5 do SIWZ): Nazwa podmiotu do wykonania części zamówienia z podaniem dokładnego adresu Część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy – dotyczy robót ogólnobudowlanych Wartość części zamówienia w PLN netto będącej przedmiotem powierzenia Podwykonawcy ............ ............ ............ ............ ............ ............ 2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmian, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 3. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 4. Niezgłoszenie przez Zamawiającego pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo i projektu jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego i projektu jej zmian. 5. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo i kopię jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 6. Niezgłoszenie przez Zamawiającego pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo i zmian tej umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację umowy i zmian tej umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo i jej zmian, której przedmiotem są dostawy i usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. 8. Podwykonawca może wystawić Wykonawcy fakturę na podstawie protokołu ostatecznego odbioru robót, realizowanych w ramach umowy o podwykonawstwo, podpisanego przez przedstawiciela podwykonawcy, kierownika budowy Wykonawcy, inspektora nadzoru podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną inwestorskiego i przedstawiciela Zamawiającego. 9. W przypadku uchylania się przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia od obowiązku zapłaty Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy i usługi. 10. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. § 5 projektu umowy , dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. 11. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. 12. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w ust. § 5 projektu umowy , w terminie 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. 13. Zapłata przez Zamawiającego na rzecz podwykonawcy dokonana będzie w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia roszczenia 3.8. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji, a także wykonania bezpłatnych napraw oraz wymiany niezbędnych części w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wyremontowanych dźwigów osobowych. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi dokumentami, takimi jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 3.9. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia, a w przypadku awarii maksymalnie 24 godziny na jej usunięcie. 3.10 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* (Dz. U. z 2014 roku, poz.1502 z późn. zmianami): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.10.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przebywające na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób w pełnym wymiarze czasu pracy ma wynosić min. 5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.10.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika opisane w przedmiarach robot. 3.10.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.10.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowić będzie załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.10.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.10.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5.000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.10.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości: 15.000,00 – PLN słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100, Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06 września 2017 r. do godz. 08:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnienia do modernizacji dźwigów osobowych UDT ( kopia uprawnień )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „FORMULARZ OFERTOWY” - załącznik nr 1. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów) – załącznik nr 5 3. Dokument dotyczący wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO lub równoważny potwierdzony aktualnym certyfikatem. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium - załącznik nr 6 5. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie) - załącznik nr 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach