Przetargi.pl
Remont toalet oraz wymiana instalacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Zakopanem, ul. Skibówki 2d

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Skibówki 2d
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 2014602 , fax. 0-18 2017177
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zakopanem
    ul. Skibówki 2d 2d
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 2014602, fax. 0-18 2017177
    REGON: 49057353200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont toalet oraz wymiana instalacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Zakopanem, ul. Skibówki 2d
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont toalet oraz wymiana instalacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Zakopanem.Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1 Do zakresu remontu toalet będzie należało : demontaż i ponowny montaż baterii umywalkowej -bateria z rozbiórki remont baterii, zmywakowej i umywalkowej demontaż i ponowny montaż umywalki -umywalka oraz syfon z rozbiórki wymiana ustępu, z miską porcelanową, płuczka z PCW -dolnopłuk demontaż urządzeń sanitarnych, wymiana odcinka rury kanalizacyjnej z PCW wymiana podejścia dopływowego pod płuczkę demontaż i ponowny montaż pisuaru z zaworem spłukującym -pisuar z rozbiórki demontaż i ponowny montaż grzejników -grzejniki z rozbiórki wymiana syfonu, wpustu i rury deszczowej żeliwnej, wpust żeliwny podłogowy, wymiana oprawy oświetleniowej wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płycinowych na nowe zerwanie posadzek cementowych i lastrykowych wraz z cokolikami rozbiórka podłoża betonowego pod posadzki rozebranie wykładziny ściennej z płytek rozebranie ścianek z cegieł wywóz gruzu przymurowanie ścianek z cegieł ułożenie nadproży prefabrykowanych uzupełnienie tynków zwykłych kat. III, przygotowanie podłoża pod licowanie ścian płytkami gruntowanie podłoży licowanie ścian płytkami ceramicznymi przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe z kamieni sztucznych. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych warstwy wyrównawcze pod posadzki przygotowanie powierzchni poziomych pod uszczelnienia izolacja powierzchni poziomych w technologii Superflex ułożenie posadzki jednobarwnej z płytek kamionkowych -Gres obsadzenie ponad kabinami do toalet zabezpieczenia z siatki w ramach stalowych malowanie tynków wewnętrznych, ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni 2 Wymiana instalacji kanalizacyjnej dotyczy następujących robót : rozbiórki istniejącej instalacji rozebrania murów z cegły powyżej terenu wywiezienia gruzu montażu rurociągów obudowie płytami gipsowo-kartonowymi rur badania instalacji regulacji działania instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: Jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium musi być wnoszone w formie: pieniądzu. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 2 w Zakopanem nr 80 1240 4748 1111 0000 4877 6956 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 16 czerwca 2011r. do godz. 12°° UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.ZWROT WADIUM : 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2zakopane.pl pod linkiem Zamówienia publiczne postęp.poniżej wartości określonej art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach