Przetargi.pl
Remont toalet oraz rozbudowa systemu SSP w budynku biurowym siedziby Oddziału UDT w Łodzi, znak sprawy: ZP-AN-77/12

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont toalet oraz rozbudowa systemu SSP w budynku biurowym siedziby Oddziału UDT w Łodzi, znak sprawy: ZP-AN-77/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane, o których mowa w ust. 1 opisane zostały w dokumentacji projektowej (wraz ze Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych) stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) remont łazienek wraz z instalacjami wod-kan, 2) remont parapetów zewnętrznych, 3) rozbudowę instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP). 3. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, aktualną wiedzą techniczną oraz wymaganiami zawartymi w opracowaniu projektowym pod nazwą - Remont toalet i parapetów zewnętrznych oraz rozbudowa systemu p.poż. w budynku Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Łodzi. 4. W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć budowę w taki sposób, aby możliwym było wykonanie robót zgodnie z właściwą dla nich technologią. 5. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy Pzp. 7. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo - lub równoważne - albo inne słowo o takim znaczeniu, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. 8. W przypadku przepisania przez Wykonawcę do kosztorysu ofertowego nazwy konkretnego asortymentu wraz ze sformułowaniem - lub równoważne - lub innym słowem o takim znaczeniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. W przypadku braku wpisania nazwy asortymentu Zamawiający uzna, że zaoferowano asortyment określony w przedmiarze i Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych. 9. Wymagany okres gwarancji: to 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, chyba, że udzielona przez producentów materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji, w terminie ustalonym przez Zamawiającego - uwzględniającym możliwości techniczne i organizacyjne Wykonawcy. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej Generalnego Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Kopię opłaconej aktualnej polisy wraz z dowodem opłacenia składki Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu protokolarnego przejęcia terenu robót. W przypadku płatności w ratach, dowód opłacenia składki należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed terminem płatności raty składki określonym w polisie ubezpieczeniowej. 11. Do realizacji zamówienia muszą być użyte materiały budowlane odpowiadające, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku, gdy materiały nie zostały zakwalifikowane, zgodnie z wymienioną regulacją do budowlanych, winny spełniać wymogi ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm. ). Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR). 12. Prace budowlane należy zorganizować w taki sposób aby było możliwe jednoczesne korzystanie, co najmniej z jednej toalety damskiej i męskiej. 13. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. Zamawiający sporządzi informacje zawierającą zgłoszone na zebraniu zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie bez wskazywania źródeł zapytań. Informacje z zebrania Zamawiający doręczy niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazano SIWZ. Informację o terminie zebrania i informację z zebrania Zamawiający zamieści także na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ. Podczas zebrania Wykonawców zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu. 14. Dokumentacja budowlana jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 05 1130 1017 0020 1214 7720 0001 w Bank Gospodarstwa Krajowego zaznaczając w tytule przelewu: Wadium - Remont toalet oraz rozbudowa systemu SSP w budynku biurowym siedziby Oddziału UDT w Łodzi lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument gwarancji lub poręczenia musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2 nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach