Przetargi.pl
Remont terenowych elementów architektonicznych znajdujących się w parku przy ul. Klonowej 1 w Warszawie. (nr sprawy: 73/ZP/11)

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont terenowych elementów architektonicznych znajdujących się w parku przy ul. Klonowej 1 w Warszawie. (nr sprawy: 73/ZP/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie terenowych elementów architektonicznych : schodków terenowych, chodników, murków i placyków znajdujących się na terenie parku przy ul. Klonowej 1 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ, c. projekt remontu, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ, 3. Roboty budowlane przeprowadzone będą na terenie wojskowym zamkniętym. Teren budowy należy oznaczyć, a także wyznaczyć strefy ochronne. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia robót i odbioru końcowego. Plan zagospodarowania budowy musi być zatwierdzony przez Inwestora, przed terminem wprowadzenia na plac budowy. Koszt zabezpieczenia terenu budowy ponosi Wykonawca, nie podlega on odrębnej zapłacie i powinien być włączony w cenę oferty. Wykonawca jest zobowiązany do takiego prowadzenia robót budowlanych, aby zminimalizować ich uciążliwość dla użytkowników obiektu mając na uwadze w szczególności zapewnienie porządku na placu budowy w czasie prowadzenia robót oraz po ich zakończeniu w danym dniu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac, obustronnie uzgodniony z Inwestorem. Roboty budowlane Wykonawca może prowadzić tylko w dni robocze w godzinach służbowych tj. 7.30 - 15.30 (poniedziałek - piątek). Roboty budowlane poza godzinami służbowymi oraz soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy może odbywać się tylko w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach po uzyskaniu zgody od użytkownika obiektu oraz Inwestora. 4. Ponadto: a) kierownik budowy jest zobowiązany odpowiednio zabezpieczyć teren budowy oraz sporządzić lub zapewnić sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; b) roboty budowlane należy wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ.; c) roboty należy realizować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi, mienia i ochronę środowiska oraz zminimalizować ich uciążliwość dla użytkowników obiektu; d) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania, wg przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. - o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.). e) Wymagana gwarancja wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. f) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiarach robót, zaleceniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. g) Wykonawca wykaże w ofercie, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej dla zainteresowanych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/259.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach