Przetargi.pl
Remont tarasu i schodów w Filii w Spychowie, remont klatki schodowej - biuro DPS Szczytno, roboty malarskie - klatki schodowe, korytarze Mieszkań I,II,III DPS Szczytno.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Wielbarska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 242 288 , fax. 896 246 498
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Wielbarska 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 242 288, fax. 896 246 498
    REGON: 96369000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tarasu i schodów w Filii w Spychowie, remont klatki schodowej - biuro DPS Szczytno, roboty malarskie - klatki schodowe, korytarze Mieszkań I,II,III DPS Szczytno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont tarasu i schodów w Filii w Spychowie, remont klatki schodowej – biuro DPS Szczytno, roboty malarskie – klatki schodowe, korytarze Mieszkań I, II, III DPS Szczytno”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont tarasu i schodów w Filii w Spychowie a) rozebranie posadzek z płytek, b) rozebranie wykładziny ściennej z płytek, c) skucie nierówności do 5 cm, d) gruntowanie i wylewka na 20 cm, e) izolacje przeciwwilgociowe, f) układanie płyt kamiennych, stopni i podstopni, g) czyszczenie i gruntowanie konstrukcji stalowych h) malowanie farbami chlorokauczukowymi; 2. Remont klatki schodowej – biuro DPS Szczytno a) zerwanie cokolików i płytek, b) rozebranie wykładziny ściennej z płytek, c) skucie nierówności do 5 cm, d) gruntowanie, e) układanie płytek gres, f) cokoliki z płytek gres, g) czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowych, h) szpachlowanie i malowanie tynków, grzejników; 3. Roboty malarskie – klatki schodowe, korytarze Mieszkań I, II, III DPS Szczytno” a) zabezpieczenie podłóg, b) przygotowanie powierzchni, c) malowanie dwukrotne farbami tynków, grzejników, drzwi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wykazu dokumentów: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może żądać od wszystkich Wykonawców złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII, ust. 3 pkt. 2 lit. a-c SIWZ oraz dokumentów w odniesieniu do tych podmiotów i w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 pkt. 2 lit. a-b SIWZ. 2. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych dokumentów wymienionych w Rozdziale VII, ust. 3, pkt. 2, lit. a-c SIWZ. 3. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ze zm.). 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w Rozdziale VII, ust. 3 SIWZ, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zbada, czy Wykonawca który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale VII, ust. 3, pkt. 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. W przypadku wątpliwości codo treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Inne dokumenty jakie Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty. 1. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy osobno na: 1) Remont tarasu i schodów w Filii w Spychowie, 2) Remont klatki schodowej – biuro DPS Szczytno, 3) Roboty malarskie – klatki schodowe, korytarze Mieszkań I, II, III DPS Szczytno – wg Załączników nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo:1) Jeżeli reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę powinien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać dane mocodawców, pełnomocnika, zakres umocowania, datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych. 3) Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki. Wspólnicy Spółki Cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach