6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-530 Dęblin, ul. Szpitalna 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8837127, 8837260 , fax. 081 8837128
- Data zamieszczenia: 2012-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2 2
08-530 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 8837127, 8837260, fax. 081 8837128
REGON: 43102346700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont tarasu i pomieszczenia na salę gimnastyczną w budynku nr 90 - 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie, ul. Szpitalna 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu tarasu i pomieszczenia na salę gimnastyczną w budynku numer 90 - 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią - SP ZOZ w Dęblinie, ul. Szpitalna 2 , 08-530 Dęblin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar (Załącznik Nr 7 do SIWZ), Projekt techniczny (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 9 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną