Przetargi.pl
remont tarasu budynku przy ul. Leszno 32 w Warszawie wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją lokalu usługowego i boksów garażowych znajdujących się pod tarasem w systemie "projektuj i buduj".

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
    REGON: 66584000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont tarasu budynku przy ul. Leszno 32 w Warszawie wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją lokalu usługowego i boksów garażowych znajdujących się pod tarasem w systemie "projektuj i buduj".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont tarasu budynku przy ul. Leszno 32 w Warszawie wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją lokalu usługowego i boksów garażowych znajdujących się pod tarasem w systemie "projektuj i buduj". OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, niezbędnej do zgłoszenia budowy lub uzyskania pozwolenia na budowę w organie administracji architektoniczno-budowlanym , w szczególności: a) Opracowanie projektu wielobranżowego w zakresie remontu dylatacji, konstrukcji, izolacji i oświetlenia tarasu budynku i jego odwodnienia. b) Opracowanie projektu wielobranżowego remontu boksów garażowych znajdujących się pod tarasem. c) Opracowanie projektu wielobranżowego remontu lokalu użytkowego znajdującego się pod tarasem. d) Opracowanie projektu podjazdu dla osób niepełnosprawnych na taras. e) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu, f) Wykonanie przedmiaru robót, g) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego, h) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, i) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, j) Uzyskanie opinii i decyzji umożliwiających rozpoczęcie realizacji zadania, 2) Wykonanie robót budowlanych według opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz zakresem określonym w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i dokumentacją techniczną dla wskazanego w nim zakresu prac; 3) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych według sporządzonych opracowań projektowych. W przypadku posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie, uprawnienia powinny umożliwiać kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym zamówieniem. Specjalizacja techniczno-budowlana uprawnień budowlanych do projektowania w ramach specjalności powinna być adekwatna do zakresu realizowanych prac projektowych. Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, stosownymi rozporządzeniami oraz wytycznymi do jej wykonania. W cenę za wykonanie zamówienia oferenci powinni wkalkulować koszty których zamawiający nie przewidział, a są niezbędne w celu spełeniania aktualnych warunków technicznych i norm, w tym czas niezbędny na uzyskanie wszelkich wymaganych pozowoleń i decyzji. Po określeniu zakresu prac, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić opracowaną dokumentację z Zamawiającym przed złożeniem wniosku o wydanie zgody do właściwego konserwatora Zabytków oraz przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia uzgodnień oraz uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określa wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy będące integralną częścią s.i.w.z. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy minimum pięć osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia dotyczące robót ogólnobudowlanych. 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty wprowadzenia na budowę, listę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie w ciągu trzech dni udokumentować fakt zatrudnienia wskazanych osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dopuszcza się zmianę osób o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot Zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobami biorącymi udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przekazać nową (aktualną) listę osób, o której mowa w pkt. 2. 6. Do każdej faktury za roboty budowlane Wykonawca lub Podwykonawca dołączy oświadczenie, że osoby określone w pkt. 1 są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca lub Podwykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia. 7. W przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 1 na podstawie umowy o pracę, przez okres realizacji robót budowlanych, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu określonego w pkt. 1. 8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych przewidziany w przepisach art. 13 i 14 RODO, tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w niniejszym paragrafie zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach