Przetargi.pl
Remont tarasu budynku nr 9 na terenie OSK CBA w Lucieniu

Centralne Biuro Antykorupcyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 437 13 00 , fax. 22 437 13 90
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Biuro Antykorupcyjne
    Al. Ujazdowskie 9
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 437 13 00, fax. 22 437 13 90
    REGON: 14061045400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: służba specjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tarasu budynku nr 9 na terenie OSK CBA w Lucieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont tarasu budynku nr 9 na terenie OSK CBA w Lucieniu. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiekcie Ośrodka Szkoleniowo – Konferencyjnego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, położonego w Lucieniu, powiat gostyniński, województwo mazowieckie (OSK CBA Lucień), związane z wykonaniem remontu tarasu. W ramach zadania planuje się wymianę wylewki powierzchni tarasów wraz ze schodami. Na miejscu płytek elewacyjnych od strony tarasów zostanie wykonany tynk o fakturze betonu architektonicznego. Murki oporowe po stronie zachodniej zostaną rozebrane. Na ich miejscu powstaną elementy małej architektury – donice betonowe oraz ławki betonowo-drewniane. Po stronie południowej murki oporowe pozostaną – przeznaczone jedynie do remontu i dodania im funkcji drewnianych siedzisk. Zestawienie powierzchni Długość całkowita……………….…………48,47 m Szerokość……………………….………….40,185 m Powierzchnia tarasów……………………..414,41 m2 Powierzchnia schodów……………………17,04 m2 Powierzchnia murków…………………….27,68 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 2 Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną bezwzględnie wraz z załączonymi szczegółowymi kalkulacjami cen jednostkowych opracowanych na podstawie przedmiarów robót i udostępnionych wzorów, które stanowią załączniki do SIWZ. (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową) 3 Wykaz zestawienia materiałów, w tym urządzeń i zestawienie sprzętu w ujęciu rodzajowym, ilościowym i wartościowym; 4 Kosztorys ofertowy w formie elektronicznej zapisany w formacie ath. (płyta CD stanowiąca materiał pomocniczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach