Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont tarasów w Zespole Szkół Nr 21 przy ul. Saskiej 78 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont tarasów w Zespole Szkół Nr 21 przy ul. Saskiej 78 w Warszawie. Roboty te obejmują m.in.: - wykonanie studzienek doświetlających, - wymiany schodów z lastryko na schody z płytek lastrykowych, - wykonanie nawierzchni tarasu z kostki betonowej o gr. 6 cm szarej, - wykonanie sufitów podwieszanych, - malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną i olejną. Przedmiar robót obejmuje malowanie 1 m2 farbą emulsyjną ścian oraz malowanie 1 m2 farbą olejną ścian. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiąkszenia powierzchni malowania farbą emulsyjną ścian i sufitów oraz malowania farbą olejną ścian. Maksymalna powierzchnia malowania farbą emulsyjną ścian wynosi 400,00 m2, a farbą olejną ścian 300,00 m2. Przed podpisaniem umowy z Wykonawcą będzie spisany protokół uzgodnień przedumownych określający szczegółowy zakres robót oraz całkowitą wartość umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł w terminie do dnia 11.09.2009 roku do godz. 900 w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe. Wadium wnoszone może być w jednej z form podanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. warunki ogólne : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. warunki szczegółowe: a) wykażą, że wykonali 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. brutto każda w placówkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaałalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty betonowe np. remont tarasów), z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); b) wykażą, że dysponują - 4 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności budowlanej; c) wykażą, że dysponują pracownikiem, który posiada uprawnienia wykonawcze (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; d) wykażą, że posiadają OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia gwarancyjnego (deliktowe + kontraktowe) w wysokości min. 200.000,- zł. Ważność polisy ubezpieczenia OC - na cały czas trwania robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: A. Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz. B. Parafowany wzór umowy, jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 do siwz. C. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 6 do siwz, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej. D. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót o których mowa w ust 2a. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego (wzór stanowi załącznik Nr 4 do siwz). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); b) wykazu osób o których mowa w ust. 2b, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu przed podpisaniem umowy do dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje pracownikami - takich jak: umowy zlenia, umowy o dzieło, potwierdzenie z ZUS o liczbie zatrudnionych pracowników itp. c) uprawnień budowlanych wykonawczych o których mowa w ust 2c. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) polisy ubezpieczenia OC o których mowa w 1 ust 2d, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 4. w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda: a) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do siwz; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; f) potwierdzenia wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena malowania 1 m2 farbą emulsyjną ścian
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termoizolacja hali badawczo-laboratoryjnej. Warszawa, ul. Hery 23, IFPiLM
Dodano: 2016-07-27 - Ciechanów, Zamek Książąt Mazowieckich w obrębie Domu Dużego ( II poł. XIV w.) : konserwacja murów- kontynuacja prac.
Dodano: 2015-04-02 - Odrestaurowanie i adaptacja zabytkowych hal fabrycznych na potrzeby Muzeum Lniarstwa w Żyrardowie
Dodano: 2015-02-11 - Remont elewacji budynku w Przedszkolu nr 57 ul. Pustelnicka 35 w Warszawie
Dodano: 2014-09-29 - wykonanie renowacji balkonu w budynku BRPO
Dodano: 2014-09-25 - Remont elewacji budynku w Przedszkolu nr 57 przy ul. Pustelnickiej 35 w Warszawie
Dodano: 2014-09-05 - Remont i termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem kotłowni wbudowanej gazowej
Dodano: 2014-08-21 - Zwiększenie atrakcyjności kulturalnej poprzez remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Podskwarne.
Dodano: 2014-07-22 - Rewitalizacja Pałacu Czetwertyńskich - Uruskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 30 w Warszawie - wymiana i renowacja posadzek
Dodano: 2014-07-14 - Konserwacja murów Zamku Książąt Mazowieckich w Ciechanowie: kurtyny północnej i fragmentów wschodniej i zachodniej - strona wewnętrzna - kontynuacja prac konserwatorskich z 2013 roku
Dodano: 2014-04-03