Przetargi.pl
Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 09 91 , fax. 18 446 09 83
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz
    ul. Magazynowa 5 5
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 09 91, fax. 18 446 09 83
    REGON: 35054564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu niżej wymienionych szlaków zrywkowych, znajdujących się w: a) Oddziale 84a (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna - współrzędne GPS Początek 20 34 10 49 43 01; Koniec 20 34 11 49 43 00 - stanowiący cześć 1 przedmiotu zamówienia, b) Oddziale 83 i 82 (Stańkowa) leśnictwa Łososina Dolna - współrzędne GPS Początek 20 34 12 49 43 00; Koniec 20 34 42 49 43 15 - stanowiący cześć 2 przedmiotu zamówienia, c) Oddziale 140b (Brzezna) leśnictwa Chełmiec - współrzędne GPS Początek 20 34 14 49 38 10; Koniec 20 34 11 49 38 20 - stanowiący cześć 3 przedmiotu zamówienia, d) Oddziale 26a leśnictwa Rożnów - współrzędne GPS Początek 20 47 17 49 46 15; Koniec 20 47 45 49 45 60 - stanowiący cześć 4 przedmiotu zamówienia, 2) Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5a, 5b, 5c, 5d wraz z mapami sytuacyjnymi stanowiącymi załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d do niniejszej SIWZ należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia natomiast Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem usług i złożyć ofertę w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru usług określonych w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty - w zakresie uzgodnionym (w trybie określonym w pkt. 4.4 SIWZ) w trakcie realizacji zadania - pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia. 4) W przypadku wykonania przez Wykonawcę usług innych niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w pkt. 3 SIWZ Wykonawcy usług nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. Tym samym przekroczenia zakresu usług wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją usług. 5) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu usług uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego będą: a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres usług, b) ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja prac remontowych, b) zabezpieczenie placu usług przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie usług zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych usług, e) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia usług, f) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego usług. 7) Ponadto wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów dotyczących ochrony środowiska przed skażeniem środowiska naturalnego na skutek rozlania olejów, paliwa czy produktów ropopochodnych. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdego zespołu roboczego w niezbędne środki neutralizujące tj. sorbenty oleju i paliwa (np. w postaci mat lub granulatu) nie dopuszczające do skażenia środowiska naturalnego. 8) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami ); b) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2001 r., nr 115, poz. 1229 z późniejszymi zmianami ). c) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. , Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami ). a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161 poz. 1141). d) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późniejszymi zmianami). b) Zasadami, kryteriami i standardami zrównoważonej gospodarki leśnej w tym m.in. standardami typu FSC (dostępnymi na stronie http://www.fsc.pl) PEFC (dostępnymi na stronie http://www.pefc-polska.pl) itp. e) Wskazówkami i ustaleniami przekazywanymi przez uprawnionych przedstawicieli zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) na część pierwszą - 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100); b) na część drugą - 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100); c) na część trzecią - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100). d) na część trzecią - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Przy ubieganiu się o całość zamówienia wadium wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100). 2) Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat n-ctwa) w terminie złożenia oferty określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. dnia 07 listopada 2014 roku do godziny 1000 7) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na: Remont szlaków zrywkowych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz. 8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do dnia 07 listopada 2014 roku do godziny 1000 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach