Przetargi.pl
Remont szlaków zrywkowych i składów na drewno w Nadleśnictwie Sucha

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Zamkowa 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 033 8742174
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha
    ul. Zamkowa 7 7
    34-200 Sucha Beskidzka
    tel. 033 8742174
    REGON: 07010019610000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP Nadleśnictwo Sucha

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont szlaków zrywkowych i składów na drewno w Nadleśnictwie Sucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont szlaków zrywkowych i składów na drewno w leśnictwach Lachowice, Roztoki, Stryszawa, Juszczyn i Mosorne. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące prace: * wykopy wykonywane spycharkami gąsienicowymi,* mechaniczne plantowanie terenu spycharkami, * konstrukcje drewniane bez wyrębów z drewna okrągłego, * roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku, *wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, * mechaniczne karczowanie pni. Przedmiot zamówienia jest podzielony na pięć części. Prace na szlakach zrywkowych i składach na drewno w poszczególnych leśnictwach stanowią odrębną część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2500,00 zł 2.W przypadku składania ofert częściowych każda oferta na poszczególną część zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wielkości odpowiednio: CZĘŚĆ I - 600,00 zł ; CZĘŚĆ II - 700,00 zł; CZĘŚĆ III - 450,00 zł; CZĘŚĆ II - 350,00 zł; CZĘŚĆ III - 400,00 zł 3.Wadium /z wyraźnym określeniem części, której dotyczy/ może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: . BGŻ o/Wadowice nr 28 2030 0045 1110 0000 00827690 lub 2. BS Sucha Beskidzka nr 76 8128 0005 0000 0286 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. WADIUM WNOSZONE W FORMIE: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy: w formie oryginału złożyć w kasie Nadleśnictwa Sucha - zostanie wydane pisemne potwierdzenie złożenia wadium w tej formie i jednej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dołączonej do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy przedstawią dokumenty (referencje) poświadczające realizację w ciągu ostatnich 3 latach budowy, przebudowy lub remontów szlaków zrywkowych lub składów na drewno. Za wystarczające uznaje się referencje poświadczające realizację min 2 zadań o wartości nie mniejszej niż 20000,00 zł łącznie. c)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), e)znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)zaoferują warunki płatności:- przelew w terminie minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury, g)zaoferują termin wykonania zamówienia: dla CZĘŚCI I maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy; dla CZĘŚCI II maksymalnie 20 dni od daty podpisania umowy, dla CZĘŚCI III maksymalnie 15 dni od podpisania umowy, dla CZĘŚCI IV maksymalnie 10 dni od daty podpisania umowy, dla CZĘŚCI V maksymalnie 15 dni od podpisania umowy h) zaoferują cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia nie większą niż cena wynikająca z planów rzeczowo-finansowych nadleśnictwa przeznaczona na te zadania. 2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku; b)uproszczony kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przedmiarem robót (załącznik nr 1 do SIWZ) z określeniem końcowej kwoty netto i należnego podatku VAT (UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć odrębne kosztorysy dotyczące każdej części); c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że zapoznał się projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy (UWAGA: Dokument ten należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ofertę bez tego załącznika uznaje się za ważną, ale podpisanie umowy na realizację zamówienia jest niemożliwe bez dostarczenia tego dokumentu w wyznaczonym terminie); f) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, g) oświadczenie, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, h) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z:informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy?konania zamówienia, wskazaniem, które prace będą przez nich realizowane; i)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres realizacji zadania. W przypadku posiadania rocznej umowy ubezpieczenia, której ważność upływa w okresie realizacji zadania do umowy należy załączyć zobowiązanie do podpisania kolejnej umowy po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej (UWAGA: Dokument ten należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ofertę bez tego załącznika uznaje się za ważną, ale podpisanie umowy na realizację zamówienia jest niemożliwe bez dostarczenia tego dokumentu w wyznaczonym terminie. W przypadku niedołączania polisy do oferty należy w ofercie przedstawić oświadczenie o dostarczeniu polisy w wyznaczonym terminie); j)oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do realizacji zadania lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; k) dokumenty poświadczające (referencje) realizację budowy, przebudowy lub remontów szlaków zrywkowych lub składów na drewno; l) kopię dowodu wniesienia wadium; m) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach