Gmina Wiśniowa ogłasza przetarg
- Adres: 38-124 Wiśniowa, Wiśniowa 150
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2775062
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa
Wiśniowa 150 150
38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie
tel. 017 2775062
REGON: 69058221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wisniowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Szkoły Podstawowej w Wiśniowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wymiana pokrycia dachowego 2) Przebudowa klatki schodowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu, potwierdzone w wypełnionych formularzach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Wykonawca musi wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, oraz przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4. Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN. 5. Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. 6. Budynek w okresie remontu będzie użytkowany, prace należy odpowiednio zabezpieczyć. Zabezpieczenie na koszt wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wielkości dotyczące każdego z partnerów będą zsumowane w celu stwierdzenia, czy wykonawca-konsorcjum spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione powyżej. Niespełnienie powyższych warunków spowoduje wykluczenie oferty wykonawcy-konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 1. Dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane kierownika (kierowników) budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należcie (załącznik nr 8 ). 7. Sprawozdanie finansowe albo jego część obejmująca co najmniej bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2-4 w/w tabeli składa dokument/dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5 w/w tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-6 ustawy PZP 9.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2-9.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.5. Wykaz oświadczeń: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 4A lub 4B).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wisniowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Miasta Dębica - etap II: Szkoła Podstawowa nr 3 w Dębicy
Dodano: 2016-07-22 - Nadbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół w Giedlarowej
Dodano: 2016-07-22 - Budowa łącznika między budynkami szkolnymi przy Szkole Podstawowej w Tarnogórze
Dodano: 2016-02-26 - przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku szkoły o część hali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz częściową rozbiórką i remontem istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
Dodano: 2015-08-28 - TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MIASTA DĘBICA - ETAP II
Dodano: 2015-06-24 - Nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Zarczyckiej wraz z budową wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. kan., c.o. oraz odgromowej - na działce nr ewid. 11971/1
Dodano: 2015-03-04 - Poprawa infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lisich Jamach i Zespołu Szkół Publicznych w Młodowie - dokończenie robót przerwanych i niewykonanych
Dodano: 2015-02-04 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia elewacji, kominów, stropodachu izolacji ścian fundamentalnych wraz z robotami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej Nr 16 w Rzeszowie w ramach zadania Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 16
Dodano: 2014-08-20 - Remont pomieszczeń piwnic i parteru żłobka nr 12 przy ul Dąbrowskiego73 w zakresie: izolacji poziomych, tynków renowacyjnych i posadzek oraz podjazdów, szachtów i wejścia do piwnicy.
Dodano: 2014-08-13 - Rozbudowa szkoły podstawowej w Weryni o salę gimnastyczną z zapleczem i łącznikiem oraz zespół przedszkola , w tym: Budowa sali gimnastycznej 12 m x 24 m przy Szkole Podstawowej w Weryni.
Dodano: 2014-07-04