Przetargi.pl
Remont Szkoły Podstawowej w Skowarczu.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkoły Podstawowej w Skowarczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych (odtworzeniowych) budynku Szkoły Podstawowej w Skowarczu, zniszczonego na skutek pożaru. Opis budynku: 1) segment niższy - dwukondygnacyjny, podpiwniczony budynek parterowy z poddaszem użytkowym oraz nieużytkowym stryszkiem. Strop nad parterem -drewniany na drewnianych belkach. Więźba krokwiowo - płatwiowa kryta dachówką ceramiczną, ocieplona wełną mineralną w płaszczyźnie krokwi do kalenicy oraz w płaszczyźnie poziomej między belkami. Podłoga strychu z płyt OSB. 2) segment wyższy - podpiwniczony, trzykondygnacyjny budynek z nieużytkowym strychem. Dach o konstrukcji drewnianej, wieszarowej, pokryty dachówką, ocieplony wełną mineralną w płaszczyźnie krokwi do kalenicy oraz pomiędzy belkami. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty budowlane, w tym: - rozebranie i oczyszczenie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, - rozebranie obróbek murów ogniowych, - wymianę spalonych krokwi dachowych, - naprawę, uzupełnienie, wykonanie nowych tynków wewnętrznych, malowanie doborowe ścian i sufitów (kolor malowania ścian do uzgodnienia z Zamawiającym) - rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych ułożonych na płycie OSB, płycie pilśniowej twardej, i miękkiej, rozebranie okładzin ściennych z płytek na ścianach wc i przy umywalkach, - rozebranie posadzek z płytek, usunięcie zacieków i wykwitów na ścianach oraz sufitach, - roboty odtworzeniowe konstrukcji dachu, deskowanie połaci dachowych, wykonanie ekranu zabezpieczajacego z folii paroprzepuszczalnej, osadzenie stolarki okiennej połaciowej, wykona nie izolacji cieplnej dachu z wełny mineralnej, odtworzenie zniszczonych stropów, - wykonanie ścianek działowych z obustronnym pokryciem w łazienkach, - wykonanie ścianek z kartonogipsu na stryszkach pod skosami (z zamontowaniem zamykanych przestrzeni pod skosami), - wymianę zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej, - naprawę przewodów kominowych, - sprawdzenie szczelności przewodów kominowych za pomocą kamery, - wykonanie izolacji akustycznej stropów z wełny mineralnej gr. 10 cm, ułożenie folii PE02, - wykonanie sufitów podwieszonych z płyt GKF, - oczyszczenie okopconej elewacji budynku, - sprzątanie budynku po wykonanych pracach remontowych. 2. Roboty elektryczne, w tym: - demontaż starej i zniszczonej instalacji elektrycznej, oświetleniowej i teletechnicznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetleniowej i teletechnicznej w zakresie instalacji alarmu, - pomiary elektryczne. 3. Roboty instalacji sanitarnych, w tym: - demontaż zniszczonych instalacji sanitarnych, - wykonanie nowej instalacji wod-kan oraz grzewczej na piętrze budynku z podłączeniem do istniejących instalacji oraz istniejącego pieca w kotłowni obiektu, - wykonanie tzw. białego montażu, - montaż naczynia wyrównawczego, - wykonanie prób instalacji wodnej i c.o., - badanie sanitarne wody pitnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach