Przetargi.pl
Remont Szkoły Podstawowej w Kamiennej

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkoły Podstawowej w Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Wymiana nawierzchni drogowej - 45233223-8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zewnętrznych schodów wejściowych oraz remont utwardzonych nawierzchni przy szkole i obejmuje: a) remont schodów zewnętrznych: rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych - wejścia głównego (okładzina ceramiczna oraz konstrukcja schodów); wykonanie konstrukcji betonowej schodów z betonu B-15; wykonanie nawierzchni schodów z kostki betonowej kolorowej wibroprasowanej grub.6 cm zamkniętych obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm w kolorze kostki na betonie; wykonanie cokolików z płytek ceramicznych; b) remont nawierzchni utwardzonych przy budynku szkoły: rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych betonowych oraz z płyt betonowych - trylinki; rozebranie krawężników i obrzeży betonowych wraz z ławami betonowymi; wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie, utwardzenie wraz z profilowaniem i utwardzeniem podłoża; wykonanie warstwy odsączającej z piasku; montaż obrzeży betonowych 8 x 30 cm i krawężników ściętych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem; wykonanie podbudowy z tłucznia granitowego z zagęszczeniem; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej grub. 6 i 8 cm; przełożenie nawierzchni chodnika - dojścia do ulicy; wywiezienie gruzu i ziemi na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie odpadów. Wymagania dodatkowe: wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu w/w robót winny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (należy dostarczyć Zamawiającemu), na w/w roboty oraz wbudowane materiały wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat licząc od daty odbioru protokołu robót. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może mieć miejsce w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez Koordynatora ze strony Zamawiającego. Uwagi !!! Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie ze: szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarem robót, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr. 92, poz. 881 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach