Przetargi.pl
Remont Szkoły Podstawowej Miszkowice nr 8

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkoły Podstawowej Miszkowice nr 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Miszkowicach nr 8 oraz zagospodarowanie terenu budynku szkoły na działce nr 11. 2. Zakres robót obejmuje branże budowlaną, sanitarną i elektryczną, związane z budową murów oporowych, drenażu, miejsc postojowych, chodników, urządzenie placu zabaw i innych. 3. Szczegółowy zakres robót: 3.1 Roboty budowlane w obrębie budynku szkoły: - odkopanie ścian zewnętrznych budynku do poziomu fundamentów, - odbicie tynków zewnętrznych od poziomu fundamentów do 30 cm powyżej terenu, - odbicie tynków wewnętrznych w piwnicy oraz w części parteru, - wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji krystalicznej, - osuszenie murów, - sznurowanie pęknięć ścian, - miejscowe przemurowania ubytków ścian, - miejscowe szpałdowania ścian dachówką, - odsolenie murów, - bitumiczna izolacja pionowa, - ocieplenie ścian fundamentowych styropianem oraz folią kubełkową, - wykonanie obróbki blacharskiej nad ociepleniem, - wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku, - wykonanie tynku renowacyjnego ścian wewnętrznych, - malowanie ścian i sufitów, - rozbiórka zawilgoconych posadzek i wykonanie nowych, 3.2 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu szkoły: - wykonanie murku wzdłuż tylnej ściany budynku zabezpieczającego przed napływem wody, - montaż korytek betonowych odwadniających wzdłuż murku, - przebudowa istniejących murów oporowych, - przebudowa schodów na plac zabaw, - wykonanie ogrodzenia terenu działki, - odmulenie i oczyszczenie istniejącego rowu, - budowa miejsc parkingowych, - profilowanie terenu przed wejściem do budynku, utwardzenie terenu kostką betonową, - zakup i montaż elementów małej architektury, 3.3 Roboty elektryczne: - remont instalacji elektrycznej w piwnicy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót opracowanych przez: - AR-PROJECT Pracownia Projektowa Anna Rabiniak z siedzibą w Szczawnie Zdroju przy ul. Bohaterów Warszawy 14, oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 6. Roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób, aby mogła być w sposób ciągły kontynuowana nauka w budynku szkoły. W celu zachowania bezpieczeństwa dzieci, grona pedagogicznego i wszystkich innych osób, Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego, wystarczającego, zabezpieczenia prowadzonych robót. Budynek nr 8 w Miszkowicach ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków i zakres robót podlegał uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452235001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2012 r. do godz. 10.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach