Przetargi.pl
Remont sześciu odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Mogilno

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 92350843000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mogilno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sześciu odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Mogilno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje remonty odcinków dróg na terenie Gminy Mogilno. W obecnym stanie drogi posiadają zdegradowaną nawierzchnię (bardzo liczne ubytki), nierówności w profilu poprzecznym i podłużnym. 2. Przewidywane prace mają charakter remontowy, nie przewiduje się zmian przebiegu istniejących tras. 3. Przyjęto następujące technologie wykonania remontów na poszczególnych odcinkach: ODCINEK I ( Gozdanin, dł. 260 m) i II ( Świerkówiec, dł. 358 m) Odcinki I i II posiadają obecnie nawierzchnię podwójnie powierzchniowo utrwaloną grysami i emulsją. Nawierzchnie te charakteryzują się duża ilością ubytków oraz nierównościami zwłaszcza w przekroju poprzecznym. Ponadto zawyżone pobocza powodują powstawanie licznych zastoisk wodnych i dalszą degradację nawierzchni. Zakres remontu obejmuje: I Roboty przygotowawcze: - oczyszczenie nawierzchni, - wykonanie remontu na całej długości odcinka grysami i emulsją asfaltową, - wykonanie „wcinek” pod nawierzchnię bitumiczną. II Wykonanie nawierzchni: - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2, - wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną 0/11 mm, AC 11W KR 1-2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia grysami 2/5 mm i emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. III Wykonanie poboczy: - ścięcie zawyżonych poboczy wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km wraz z utylizacją, - wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza, - wykonanie poboczy szerokości 0,75m z KŁSM gr. 10 cm o właściwościach – LA <=35, WA24- 2, F1-4. ODCINEK III ( Strzelce dł. 1035 m) Odcinek III w km 0+015 do 0+315 oraz od km 0+805 do km 1+050 posiadają obecnie nawierzchnię podwójnie powierzchniowo utrwaloną grysami i emulsją. Nawierzchnia, podobnie jak poprzednie odcinki charakteryzuje się dużą ilością ubytków oraz nierównościami zwłaszcza w przekroju poprzecznym. Ponadto zawyżone pobocza powodują powstawanie licznych zastoisk wodnych. W km 0+315 - 0+805 istniejąca nawierzchnia powierzchniowo utrwalona ma poprawny przekrój poprzeczny zapewniający właściwe odwodnienie, a na jej odcinku są tylko nieliczne ubytki. W związku z brakiem potrzeby wykonywania profilowania mieszanką mineralno bitumiczną przewiduję się powyższy odcinek wyremontować przy pomocy grysów i emulsji, a następnie podwójnie powierzchniowo utrwalić grysami 5/8mm i 2/5 mm. Zakres remontu obejmuje: I Roboty przygotowawcze: - oczyszczenie nawierzchni, - wykonanie remontu na całej długości odcinka grysami i emulsją asfaltową, - wykonanie „wcinek” pod nawierzchnię bitumiczną. II Wykonanie nawierzchni od km 0+015 do 0+315 oraz od km 0+805- do km 1+050: - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2, - wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną 0/11 mm, AC 11W, KR1-2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia grysami 2/5 mm i emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. III Wykonanie nawierzchni od km 0+315 do 0+805: - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 5/8mm i 2/5 mm oraz emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. IV Wykonanie poboczy: - ścięcie zawyżonych poboczy wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km wraz z utylizacją, - wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza, - wykonanie poboczy szerokości 0,75m z KŁSM gr. 10 cm o właściwościach – LA <=35m, WA24- 2, F1-4. ODCINEK IV ( Kunowo, dł. 300m) Odcinek ten posiadają nawierzchnie tłuczniową o grubości 14-17 cm. W celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych i wzmocnienia istniejącej podbudowy przewiduje się wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm grubości 6 cm, a następnie wykonanie na tak przygotowanym podłożu podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/11mm i 5 /8mm. I Wykonanie nawierzchni: - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 6 cm o właściwościach- LA <=35, WA24- 2, F1-4, warstwę górną podbudowy dla zapewnienia odpowiedniej równości i właściwych spadków poprzecznych układać należy za pomocą rozściełacza, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/11mm i 5/8mm oraz emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. II Wykonanie poboczy: - wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m z gruntu dowiezionego, - plantowanie i zagęszczenie poboczy. ODCINEK V ( fragment ulicy M. Konopnickiej w Mogilnie, dł. 411m) Odcinek V to fragment ulicy Marii Konopnickiej na odcinku od Zespołu Placówek Specjalnych w kierunku m. Szerzawy wraz ze skrzyżowaniem w kierunku Leśnictwa Baba. Obecnie na tym odcinku ulica posiada nawierzchnię bitumiczną cechującą się licznymi ubytkami, spękaniami oraz ma zdeformowany przekrój poprzeczny. Na całym odcinku gruntowe pobocza są zawyżone co uniemożliwia swobodny odpływ wód opadowych i skutkuje dalszą degradacją nawierzchni. Zakres remontu obejmuje: I Roboty przygotowawcze: - oczyszczenie nawierzchni, - wykonanie remontu na całej długości odcinka grysami i emulsją asfaltową, - wykonanie „wcinek” pod nawierzchnię bitumiczną. II Wykonanie nawierzchni: - oczyszczenie nawierzchni i skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z MMB AC 11S KR 1-2 gr. 5cm. III Wykonanie poboczy: - ścięcie zawyżonych poboczy wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km wraz z utylizacją, - wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza, - wykonanie poboczy szerokości 0,75m z KŁSM gr. 10 cm o właściwościach – LA <=35, WA24- 2, F1-4. ODCINEK VI (Niestronno dł. 300m) Odcinek ten posiada nawierzchnie tłuczniowo- gruntową. Ilość kruszywa jest niewystarczająca, aby traktować ją jako element podbudowy. Zakres remontu obejmuje: I Roboty przygotowawcze: - ścięcie zawyżonych poboczy, - wykonanie koryta głębokości około 15 cm wraz z przerzutem urobku na pobocza oraz wywozem nadmiaru gruntu, - wyprofilowanie i zagęszczenie koryta, - wywóz urobku. II Wykonanie nawierzchni: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 15 cm o właściwościach- LA <=35, WA24- 2, F1-4, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 6 cm o właściwościach- LA <=35, WA24- 2, F1-4, warstwę górną podbudowy dla zapewnienia odpowiedniej równości i właściwych spadków poprzecznych układać należy za pomocą rozściełacza, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/11mm i 5/8mm oraz emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. III Wykonanie poboczy: - wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m z gruntu pozyskanego z korytowania, - plantowanie i zagęszczenie poboczy. 4. Szczegółowy zakres robót dla każdego odcinaka drogi wskazany został w przedmiarze robót – załącznik nr 7 do SIWZ. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót, koniecznych do wykonania zadania, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swoich pracowników oraz inne osoby, z których udziałem realizuje przedmiot umowy powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca jest obowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym, w zakresie określenia lokalizacji, wielkości oraz organizacji placu budowy i dróg dojazdowych. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. 12. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. 13. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.), w terminie do dnia 14.06.2019 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją „Remont sześciu odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Mogilno”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część należy w przelewie wyszczególnić kwoty dla każdej z części zamówienia osobno. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach