Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szatni w IV Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Saskiej 59 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont szatni w IV Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Saskiej 59 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis robót oraz zakres określa dokumentacja projektowa (przedmiary, STWiOR) – załącznik 9 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 8 do niniejszej specyfikacji. 4. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. j. t. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty remontowe i wykończeniowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodnego ze wzorami zgodnymi z załącznikami nr 1-1 i 1-2 i do SIWZ, 2. Oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwa (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie przegród budowlanych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w ciągach komunikacyjnych oraz wymiana bram przeciwpożarowych w garażu w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie
Dodano: 2024-01-18 - Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap I prace remontowe.
Dodano: 2023-11-24 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-11-23 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie
Dodano: 2023-10-27 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-10-17 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Legionowie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-09-02 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-07-13