Przetargi.pl
Remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje o obiekcie: Obiekt posadowiony jest na działce nr 39,40,41,42,43,44,45 z obrębu nr 6- 01- 06 Stan własności - m. st. Warszawa Pow. 0,8457 ha ZAKRES PRAC: Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Grzybowskiej 35 w Warszawie w ramach zakresu robót przewiduje się do wykonania w szczególności: 1.remont szatni 1) roboty rozbiórkowe - wykucie ościeżnicy drzwiowej w szatni - wywiezienie gruzu spryzmowanego 2) naprawa boksów szatniowych 3) malowanie ścian i sufitów 4) wygrodzenie magazynku - montaż drzwi stalowych pełnych z zamkami i okuciami - montaż narożników ochronnych drewnianych na narożach 5) wymiana opraw oświetleniowych 2.wymianę okien w piwnicy 1) roboty rozbiórkowe - wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych - wywiezienie gruzu spryzmowanego 2) montaż okien PCV 3) roboty tynkarskie i malarskie wokół okien INFORMACJE DODATKOWE: 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Przedmiarach robót i dokumentacji i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót i Przedmiarze robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: a)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), b)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), d)parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.), e)wyglądu (struktura, faktura, barwa). 2.Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. 3.Zakres prac musi zostać wykonany zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4.Wszystkie wyroby zastosowane przez Wykonawcę powinny posiadać niezbędne, wymagane przez Prawo budowlane aprobaty techniczne. Wykonawcy wolno zastosować zamienniki produktów pod warunkiem, że będą pochodzić od jednego producenta i zostaną zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. 5.Przyjęte w przedmiarze nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. 6.Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić: 1)na roboty - nie mniej niż 36 miesięcy a na stolarkę okienną i drzwiową 60 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł. (jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia za min. 50.000,00 zł brutto każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania. 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50 000, 00 zł na czas trwania umowy. W przypadku gdy polisa wygaśnie wcześniej, niż czas trwania umowy konieczne jest dołączenie do oferty oświadczenia wykonawcy o przedłużeniu jej ważności. W przypadku braku ww. polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz, tj. oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. V. 2 Inne oświadczenia i dokumenty 1.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA! WAŻNE! 1.Wykonawca składając ofertę powinien sprawdzić, czy do oferty dołączył wszystkie dokumenty i oświadczenia o których mowa w części V Specyfikacji, jak również zgodność dokumentów i oświadczeń z wymaganiami zamawiającego a w szczególności: daty wystawienia dokumentów, treść referencji (zakres robót), zakres uprawnień itp. 2.W przypadku gdy wykonawca ma wątpliwości dotyczące zapisów Specyfikacji, może zadać zamawiającemu pytanie na zasadach określonych w części VII Specyfikacji. 3.W przypadku nie złożenia, wymaganych przez zamawiającego, dokumentów lub oświadczeń albo złożenie dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie do złożenia właściwych dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa powyżej, nie złoży dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach