Przetargi.pl
REMONT SYSTEMU STEROWANIA WILGOTNOŚCIĄ POWIETRZA W HALI PRODUKCYJNEJ NR 2 ORAZ REMONT URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH W BUDYNKU DRUKARNI WYDAWNICTW SPECJALNYCH SZTABU GENERALNEGO WP NA UL. PŁK. LESKIEGO 5

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-szi.wp.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SYSTEMU STEROWANIA WILGOTNOŚCIĄ POWIETRZA W HALI PRODUKCYJNEJ NR 2 ORAZ REMONT URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH W BUDYNKU DRUKARNI WYDAWNICTW SPECJALNYCH SZTABU GENERALNEGO WP NA UL. PŁK. LESKIEGO 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie remontu urządzeń klimatyzacyjnych i remont systemu sterowania wilgotnością w pomieszczeniu, w którym znajduje się papier do produkcji (hala produkcyjna nr 2) w Drukarni Wydawnictw Specjalnych Sztabu Generalnego WP zlokalizowanej przy ul. płk. Leskiego 5. Zakres prac do wykonania : • remont urządzeń klimatyzacyjnych typ VRF K-1 – jednostka zewnętrzna; • remont jednostek wewnętrznych typ VRF wraz z wykonaniem okablowania, montażem pompek skroplin, montażem rurociągów miedzianych; • sprawdzenie działania automatyki zgodnie z założeniami oraz dokumentacjami techniczno–ruchowymi poszczególnych urządzeń; • uruchomienie systemu i uzyskanie niskich temperatur; • remont urządzeń klimatyzacyjnych typ VRF K-2 – jednostka zewnętrzna; • remont jednostek wewnętrznych typ VRF wraz z wykonaniem okablowania, montażem pompek skroplin, montażem rurociągów miedzianych; • sprawdzenie działania automatyki zgodnie z założeniami oraz dokumentacjami techniczno–ruchowymi poszczególnych urządzeń; • uruchomienie systemu i uzyskanie niskich temperatur; • remont układu sterowania nawilżaniem powietrza 1 hala produkcyjna; • remont i montaż układów regulacji wilgotności bezpośredniego działania wraz z montażem czujek; • montaż szafy sterowniczej wraz z okablowaniem i wyposażeniem; • sprawdzenie połączeń elastycznych gwintowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 6 600,00 zł. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 16 do SIWZ); 3) Wypełniona Tabela elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 15 do SIWZ); 4) Szczegółowe kosztorysy ofertowe; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 8 do SIWZ); 6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę (Załącznik nr 11 do SIWZ); 7) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 9 do SIWZ); 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 9) Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 wraz z zobowiązaniem (lub innym dokumentem) podmiotu trzeciego, które powinno zawierać (Załącznik nr 8 do SIWZ):

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach