Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg
- Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 884 160, , fax. 818 880 388
- Data zamieszczenia: 2017-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
ul. Składowa
24100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 818 884 160, , fax. 818 880 388
REGON: 43102930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont systemu odwodnienie przy dr. pow. Nr 2501L w m. Młynki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont systemu odwodnienia przy dr. pow. Nr 2501L w m. Młynki od km 0+000 do km 2+672,80 (kilometraż roboczy) Zakres robót obejmuje remont i przebudowę istniejącego systemu odwodnienia drogi polegający na odmuleniu i nadaniu odpowiednich spadków rowom przydrożnym (strona lewa)oraz wykonanie nowych przepustów (w miejscu załamanych i o różnych średnicach przekroju) i oczyszczenie istniejących przepustów odpowiadającym parametrom technicznym. Istniejące pobocza gruntowe zostaną utwardzone kruszywem łamanym na szerokości 0,75 m. Zjazdy do gospodarstw posiadające nawierzchnię gruntową zostaną utwardzone kruszywem łamanym a istniejące zjazdy o nawierzchni asfaltowej , z kostki brukowej, ażurowe i betonowe w miejscach przekopu zostaną odtworzone (asfaltowe na całości zjazdu). Wykonanie powyższych robót poprawi odwodnienie drogi na tym odcinku drogi oraz przyległego terenu do drogi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233452-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną