Przetargi.pl
Remont systemu odwodnienie przy dr. pow. Nr 2501L w m. Młynki

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 884 160, , fax. 818 880 388
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 884 160, , fax. 818 880 388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont systemu odwodnienie przy dr. pow. Nr 2501L w m. Młynki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont systemu odwodnienia przy dr. pow. Nr 2501L w m. Młynki od km 0+000 do km 2+672,80 (kilometraż roboczy) Zakres robót obejmuje remont i przebudowę istniejącego systemu odwodnienia drogi polegający na odmuleniu i nadaniu odpowiednich spadków rowom przydrożnym (strona lewa)oraz wykonanie nowych przepustów (w miejscu załamanych i o różnych średnicach przekroju) i oczyszczenie istniejących przepustów odpowiadającym parametrom technicznym. Istniejące pobocza gruntowe zostaną utwardzone kruszywem łamanym na szerokości 0,75 m. Zjazdy do gospodarstw posiadające nawierzchnię gruntową zostaną utwardzone kruszywem łamanym a istniejące zjazdy o nawierzchni asfaltowej , z kostki brukowej, ażurowe i betonowe w miejscach przekopu zostaną odtworzone (asfaltowe na całości zjazdu). Wykonanie powyższych robót poprawi odwodnienie drogi na tym odcinku drogi oraz przyległego terenu do drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną