KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI ogłasza przetarg
- Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 2A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
ul. Jana Kochanowskiego 2A
60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
REGON: 630703410 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Komendzie Powiatowej Policji w Chodzieży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Komendzie Powiatowej Policji w Chodzieży położonej przy ul. Wiosny Ludów 14. Zakres prac w szczególności obejmuje:1.1 wymianę starych kamer oraz montaż nowych i dodatkowych kamer wewnętrznych i zewnętrznych;1.2 dostawę i montaż nowego serwera podstawowego i zapasowego wraz z niezbędną ilością dysków zapewniającą minimum 30 dniowy zapis materiału wideo ze wszystkich kamer;1.3 remont instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach dla zatrzymanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji wykonawczej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej.1.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada:1.1.1 ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł;1.1.2 środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia.2.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane z których każda obejmowała swym zakresem wykonanie systemu monitoringu wizyjnego, w tym montaż co najmniej 20 kamer IP o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 150 0000,00 zł brutto oraz udowodni, że roboty te zostały wykonane należycie.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.3.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował, co najmniej 2 instalatorami systemów zabezpieczenia technicznego tj. osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji posiadającymi:3.1.1 co najmniej 2-roczne doświadczenie zawodowe;3.1.2 certyfikat autoryzowanego instalatora w zakresie montażu i konfiguracji oferowanego systemu monitoringu wizyjnego CCTV;3.1.3 uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń, instalacjii sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną