Przetargi.pl
Remont systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Komendzie Powiatowej Policji w Chodzieży

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
    ul. Jana Kochanowskiego 2A
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 630703410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Komendzie Powiatowej Policji w Chodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Komendzie Powiatowej Policji w Chodzieży położonej przy ul. Wiosny Ludów 14. Zakres prac w szczególności obejmuje:1.1 wymianę starych kamer oraz montaż nowych i dodatkowych kamer wewnętrznych i zewnętrznych;1.2 dostawę i montaż nowego serwera podstawowego i zapasowego wraz z niezbędną ilością dysków zapewniającą minimum 30 dniowy zapis materiału wideo ze wszystkich kamer;1.3 remont instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach dla zatrzymanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji wykonawczej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej.1.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada:1.1.1 ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł;1.1.2 środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia.2.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane z których każda obejmowała swym zakresem wykonanie systemu monitoringu wizyjnego, w tym montaż co najmniej 20 kamer IP o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 150 0000,00 zł brutto oraz udowodni, że roboty te zostały wykonane należycie.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.3.1 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował, co najmniej 2 instalatorami systemów zabezpieczenia technicznego tj. osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji posiadającymi:3.1.1 co najmniej 2-roczne doświadczenie zawodowe;3.1.2 certyfikat autoryzowanego instalatora w zakresie montażu i konfiguracji oferowanego systemu monitoringu wizyjnego CCTV;3.1.3 uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń, instalacjii sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach