Przetargi.pl
Remont systemów ochrony technicznej w kompleksie w Braniewie przy ul. Wojska Polskiego.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont systemów ochrony technicznej w kompleksie w Braniewie przy ul. Wojska Polskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont systemów ochrony technicznej w kompleksie w Braniewie przy ul. Wojska Polskiego” poprzez wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniach magazynowych w budynku nr 1 oraz prac instalacyjnych w budynku nr 2 spełniających wymogi Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych, sygn. Sz. Gen. 1686/2017 w zakresie zabezpieczeń mechanicznych oraz Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla XIX grupy SpW - systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów w zakresie systemu alarmowego i telewizyjnego systemu nadzoru TSN. CHARAKTERYSTYKA BUDYNKÓW Budynki sztabowo-biurowe murowane, podpiwniczone, wyposażone w instalacje elektryczne, wod-kan, c.o. i instalacje odgromowe. W części pomieszczeń znajdują się instalacje teleinformatyczne i alarmowe. ZAKRES RZECZOWY ZADANIA W zakresie zabezpieczeń mechanicznych: - wymiana zamków i wkładek w drzwiach; - wymiana krat i siatek w otworach okiennych W zakresie systemu alarmowego: - zamontowanie czujek kontaktronowych w oknach; - zamontowanie sygnalizatorów optyczno-akustycznych; - zamontowanie pilotów napadowych przewodowych; - wyposażenie w piloty napadowe bezprzewodowe; - zamontowanie koncentratorów i modułów rozszerzeń; - wykonanie okablowania zamontowanych elementów; - włączenie elementów do istniejącej w bud. nr 1 instalacji; - włączenie do istniejącej w bud. nr 2 centrali alarmowej; W zakresie Telewizyjnego Systemu Nadzoru: - zamontowanie kamer; - wykonanie okablowania transmisyjnego; - montaż rejestratora i stanowiska nadzoru WARUNKI OGÓLNE ZAMÓWIENIA 1) Prace należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego, o ochronie przeciwpożarowej oraz postanowienia PN. 2) W wykonaniu zabezpieczeń mechanicznych uwzględnić wykonanie obróbki budowlanej i odnowienie powłok malarskich. 3) Dokumentację powykonawczą opracować w formie papierowej w 2 egzemplarzach dla pełnego zakresu robót – dodatkowo na płytach CD/DVD w formacie pdf i w wersji edytowalnej w 2 egzemplarzach. 4) Zaproponowana przez wykonawcę cena ryczałtowa (netto i brutto) musi obejmować wykonanie całości zadania i zawierać wszystkie niezbędne koszty konieczne do jego wykonania. 5) Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zadania, w tym osoby upoważnione do bieżących kontaktów roboczych w imieniu Wykonawcy związanych z dostępem do informacji niejawnych obowiązani są do posiadania aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”, wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t. j. z późn. zm.). Rozpoczęcie robót będzie możliwe po pisemnym zgłoszeniu pracowników Wykonawcy do 21 WOG. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię tych osób, numer dowodu osobistego i numer poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”. Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie wraz zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia należy posiadać do wglądu w czasie realizacji umowy. 6) Dokumentację powykonawczą rysunkową wytworzoną w wyniku realizacji umowy należy oznaczyć klauzulą „Zastrzeżone”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach