Przetargi.pl
Remont sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach dróg

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót związanych z modernizacją, remontem lub uzupełnieniem urządzeń sygnalizacji świetlnej w ciągu dróg na terenie miasta Rybnika 1. Zadanie A - Kotucza - przejście wzbudzane dla pieszych 2. Zadanie B - 1-go Maja - przejście wzbudzane dla pieszych 3. Zadanie C - Małachowskiego - przejście wzbudzane dla pieszych 4. Zadanie D - Raciborska/Reymonta - skrzyżowanie 5. Zadanie E - Lipowa/Gliwicka - skrzyżowanie 6. Zadanie F: Uzupełnienia instalacji na następujących obiektach: 1) Żorska-TESCO - skrzyżowanie 2) Kwiotka/Raciborska - skrzyżowanie 3) Prosta/Ogrodowskiego - skrzyżowanie 4) Cystersów/Rybnicka - skrzyżowanie 5) Górnośląska - doświetlenie przejścia dla pieszych 6) Podmiejska - doświetlenie przejścia dla pieszych 7) Wodzisławska - doświetlenie przejścia dla pieszych 8) pozostałe (punkty 6-13 wynikające z PFU). W ramach zadania należy: - dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego, - wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych , - opracować dokumentacje projektowe wykonawcze lub dokumentacje budowalno-wykonawcze remontu obiektów w tym projekty przebudów elementów położonych w pasie drogowym które kolidują z tymi zamierzeniami jeżeli prawo tego wymaga. Okoliczność odstąpienia od realizacji projektu budowlano-wykonawczego wymaga oświadczenia projektanta potwierdzającego taki stan rzeczy, - opracować materiały do uzyskania stosowanych uzgodnień pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji, - uzyskać zatwierdzenie materiałowe przez Zamawiającego, - wykonać roboty budowlane i zrealizować roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem wykonawczym (budowlano - wykonawczym), - wykonać przyłącze energetyczne (jeżeli jest wymagane), - dokonać wymiany osprzętu elektryczno-sygnalizacyjnego (w tym szafy i przyłącza energetycznego), - dokonać wymiany konstrukcji wsporczych i kanalizacji kablowej sygnalizacji (łącznie z wzajemnym połączeniem z kanalizacją MSŚ, - wykonać drobne roboty drogowe ( układanie kostki brukowej, wymiana krawężników, obrzeży, - uruchomić monitoring sieciowych urządzeń zabudowanych na obiektach, - sporządzić inwentaryzację geodezyjną i obiekty nanieść na mapę zasadniczą, - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Inwestorowi. Przyjmuję się iż wymianie podlegają obiekty w całości, łącznie ze sterownikami chyba, że wyraźnie opis szczegółowy poszczególnych zadań stanowi inaczej. Szczegółowy zakres robót precyzuje SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 28.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach